// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

سازنده بازی Fortnite جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری برای مسابقات آن در نظر گرفت

در جریان مسابقات eSports سال جاری بازی Fortnite، کمپانی اپیک گیمز جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری در نظر گرفته است.

یکی از جذابیت‌های بازی‌های رقابتی، حضور آن‌ها در مسابقات eSports است و تیم سازنده معمولا برای اینکه مسابقات رقابتی رسمی بازی را جذاب‌تر از حالت عادی‌اش به‌نمایش بگذارد، جوایز نفیس و ارزنده‌ای را در نظر می‌گیرد که با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازی Fortnite نیز از این قاعده مستثنا نیست. استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، در جریان یک خبر اعلام کرده است که ۱۰۰ میلیون دلار جایزه، برای مسابقات eSports بازی Fortnite در نظر گرفته شده است.

اپیک گیمز در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که هدفش از قرار دادن جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری، این بوده است که نشان دهد Fortnite ورود بزرگی به eSports دارد. اپیک گیمز در این باره می‌گوید:

ما از بازی‌های رقابتی در راه بزرگ‌تری استفاده می‌کنیم، اما نحوه عملکردمان متفاوت خواهد بود. تمرکز ما روی بازی کردن و لذت بردن از تماشای بازی است.

مدتی پیش بود که مدیر روابط عمومی بازی Fortnite اعلام کرد که در آینده اخبار بیشتری از حضور این بازی در مسابقات eSports به گوش خواهد رسید که به‌نظر می‌رسد که منظور از اخبار بیشتر، تایید نهایی و مشخص شدن میزان جایزه مسابقات فورتنایت بوده است. این خبر در حالی است که کاربران منتظر مسابقات Pro-AM بازی Fortnite هستند و از طرفی عده‌ای نیز وجود دارند که مشتاق برای حضور در این مسابقات‌اند تا با سایر بازیکنان حرفه‌ای Fortnite رقابت داشته باشند.

با تمام این تفاسیر وجود رقم ۱۰۰ میلیون دلار، می‌تواند وسوسه انگیز باشد تا هر بازیکنی در مسابقات eSports بازی فورتنایت حضور داشته باشد. البته جای تعجب ندارد که اپیک گیمز چنین مبلغی را برای بازی در نظر گرفته باشد. بازی Fortnite را می‌توان محبوب‌ترین بازی بتل رویال حال حاضر دانست که از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای که دارد، توانسته است درآمدزا باشد و اپیک گیمز تا به امروز سود زیادی از این بازی کسب کرده است. حتی نسخه موبایل بازی نیز در زمان عرضه‌اش توانست رکورد‌های زیادی را از آن خود کند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر مسابقات eSports بازی فورتنایت بمانیم و ببینیم این مسابقات تا چه اندازه هیجان‌انگیز برگزار خواهد شد. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Fortnite و مسابقات eSports این بازی چیست؟ از دیگر اخبار حول بازی Fortnite، می‌توان به انتشار بازی Fortnite موبایل برای اندروید اشاره کرد که در تابستان، کاربران اندروید نیز می‌توانند بازی Fortnite Mobile را تجربه کنند و به‌رقابت با سایرین بپردازند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده