نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

لحظه شماری کارگردان The Last of Us Part II برای نمایش بازی در E3 2018

نیل دراکمن، کارگردان معروف و سرشناس قسمت اول و دوم بازی The Last of Us، با انتشار یک پست در توییتر، اشتیاق خود برای آغاز رویداد E3 را نشان داد.

پس از رونمایی از دومین قسمت مجموعه‌ The Last of Us در رویداد PlayStation Experience 2016، از این بازیِ موردانتظار خبرهای زیادی منتشر نشد؛ البته با توجه به جدیدترین اخبار بازی منتشر شده توسط کمپانی سونی، همه‌ی ما از حضور این بازی در E3 2018 مطمئن هستیم و درنتیجه، هواداران برای این رویداد مهم، هیجان‌زده هستند. اما به نظر می‌رسد که فقط هواداران برای شروع این رویداد هیجان ندارند و یکی از سازندگان بازی The Last of Us Part II نیز به اندازه‌ی سایر هواداران، برای آغاز E3 امسال نمی‌تواند صبر کند!

نیل دراکمن، کارگردان نام‌آشنای قسمت اول و دوم بازی The Last of Us، به تازگی در توییتر یک تصویر از بازی The Last of Us Part II به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت:

سه هفته تا شروع E3 2018

با توجه به متن این پست، دراکمن صرفا به این موضوع اشاره کرده که دقیقا سه هفته تا شروع کنفرانس شرکت سونی در E3 2018 باقی مانده است. با وجود اینکه در این پست، هیچ نکته و اشاره‌ای به نمایش بازی در E3 نشده، اما کاملا مشخص است که دراکمن برای نمایش دادن موارد بیشتری از بازی که او و تیم سازنده در این چند سال روی آن کار می‌کردند، مشتاق است. با نگاهی به توییت‌های سازندگان بازی‌های مختلف، می‌توان متوجه شد که E3 فقط برای بازیکنان هیجان‌انگیز نیست، بلکه سازندگان و استودیوهای مختلف برای فرا رسیدن آن لحظه شماری می‌کنند. تنها کاری که از دست ما بر می‌آید، صبر کردن برای شروع کنفرانس سونی است؛ کنفرانسی که در تاریخ ۱۲ جوئن (ساعت ۵:۳۰ صبح ۲۲ خرداد به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخی نامشخص برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده