// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Car vs Cops

بازی موبایل Car vs Cops شاهکار دیگری از استودیو کچاپ است که باری دیگر با ساده‌ترین گیم پلی ممکن، توانسته اعتیادآور ظاهر شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Car vs Cops یک اثر آرکید دیگر از جانب استودیوی خوش‌نام کچاپ است که باری دیگر توانسته با ساده‌ترین گیم‌پلی ممکن، یک اثر ناب و صدالبته اعتیادآور دیگر را روانه کند و طرفداران خود را خوشحال کند. بازی دارای المان‌های نام‌آشنا و جذابی است که باری دیگر به شکل متفاوتی در این بازی ظاهر شده است و یک تجربه طولانی مدت رکوردی را ارائه کرده است.

گیم‌پلی این بازی اندروید سبک و سیاق آشنایی با بازی‌های اعتیادآور استودیو کچاپ دارد و شما به عنوان راننده ماشین تنها باید در محیط بی نهایت بازی، به اطراف حرکت و از برخورد به ماشین‌های پلیس جلوگیری کنید. تنها دشمنان شما، همین پلیس‌ها هستند که از شانس بد، سرعت بالایی دارند و شما با حرکت روی مسیر مستقیم نمی‌توانید از شر آنها خلاص شوید. حرکت‌های نیم دایره‌ای و دایره‌ای به اطراف، تنها راه چاره شما هستند و هر قدر که بتوانید در بازی بیش‌تر دوام بیاورید و ماشین خود را سالم نگه دارید، رکورد بالاتری از نظر امتیازی کسب خواهید کرد. این روند رکوردزنی، نکته اصلی بازی است و بازیکن تنها باید زمانی را که در بازی دوام می‌آورد بیش‌تر کند تا بتواند بهترین امتیاز را برای خود کسب کند. تعداد ماشین‌های پلیس رفته رفته بیش‌تر می‌شود و یک‌باره می‌بینید که ده‌ها ماشین از هر سمت و سو به شما هجوم می‌آورند و سعی دارند که ضربه‌ای را به شما وارد کنند. با هر بار ضربه خوردن، ماشین شما آسیب می‌بیند و تا مرز آتش گرفتن و در نهایت نابود شدن، پیش می‌رود؛ بنابراین باید تا می‌توانید از حرکات مارپیچ استفاده کنید و کمترین ضربه را از پلیس‌ها بخورید.

Car vs Cops
Car vs Cops
Car vs Cops
به کار بردن چنین گیم پلی روانی، با امکان تکرار بالا و لذت‌بخش، هنری است که تنها کچاپ می‌تواند خالق آن باشد

جهت داشتن تنوع در بازی، هلیکوپتر و تانک نیز اضافه می‌شوند و چالش را به حداکثر میزان می‌رسانند. تنوع جالبی در این زمینه شاهد هستیم که باعث می‌شود تمرکز شما حفظ شود و بتوانید هر ماشینی را که وارد مهلکه می‌شود شناسایی کنید و برای نابود کردن آن، طرح و نقشه بریزید. یکی از بهترین استراتژی‌های بازی، گره زدن ماشین‌ها به هم‌دیگر است. این گره زدن بدین صورت است که باید چرخش‌های خود را طوری تنظیم کنید که ماشین‌ها به همدیگر برخورد کنند و تعدد عظیمی از آنها در یک آن نابود شوند. در این حالت، آتش بزرگی به پا می‌شود که ناشی از برخورد چندباره این ماشین‌های پلیس خواهد بود. گیم‌پلی آسان بازی سبب می‌شود که با تجربه طولانی مدت بازی، دستتان خسته نشود و امکان زدن رکوردهایی با عددهای نجومی را داشته باشید. به کار بردن چنین گیم‌پلی روانی با امکان تکرار بالا و لذت‌بخش، هنری است که تنها کچاپ می‌تواند خالق آن باشد.

گرافیک این بازی آیفون دارای بارقه‌هایی از پیکسل‌های کوچک است و شاهد هستیم که ساده و بصری بودن چنین گرافیکی، انتخاب درستی برای بازی بوده است و دقیقا مرتبط با سرعت بی حد و حصر بازی طراحی شده است. موسیقی بازی نیز همان حس و حال چالش برانگیز را القا می‌کند و باعث می‌شود که بازیکن عکس‌العمل‌های سریع‌تری را بروز دهد. بازی دو حالت کنترلی دارد که با توجه به عادت و راحت بودن خود، می‌توانید انتخاب و بازی را شروع کنید؛ یکی حالت جوی استیک است که با یک دست اجرا می‌شود، دیگری هم حالت ضربه از طرفین صفحه نمایش، که راحت‌تر است، اما باید دو دست خود را به کار گیرید. در این بازی تعقیب و گریز محور، هر قدر که بتوانید استراتژی درستی در حرکات خود داشته باشید و در تفکرات خود سرعت عمل داشته باشید، موفق‌تر خواهید بود و می‌توانید رکوردهای دست‌نیافتنی را ثبت کنید. تمرکز شما حرف اول را می‌زند و در حالت کلی نباید از ۳۶۰ درجه اطراف خود غافل شوید و قافیه را ببازید. چالش‌های بازی تا زمانی که تسلیم نشده‌اید، نامحدود هستند و ماشین‌های پلیس، مثل مور و ملخ به دنبال شما و با سرعت حداکثری، حمله‌ور خواهند شد.

Car vs Cops
Car vs Cops
Car vs Cops
تعقیب و گریز حرف اول را در بازی Car vs Cops می‌زند و این موضوع به طور بی‌رحمانه‌ای اجرایی می‌شود

تجربه‌ای که این بازی به شما ارائه می‌دهد، مناسب هر جا و مکانی است و شما در هر شرایطی می‌توانید آن را تجربه کنید. بازی چندین بار به شما فرصت می‌دهد که اشتباهات خود را جبران و برخورد خود با ماشین‌های اطراف را با خوردن بسته‌های سلامتی در محیط، جبران کنید. چنین چیزی در اکثر بازی‌های این استودیو دیده نمی‌شود و می‌توان از این قابلیت به عنوان یک حسن یاد کرد. ارائه چنین بازی مینیمالی، تنها از دستان هنرمند کچاپ برمی‌آید و این استودیو دوباره ثابت کرده است که برای شاهکار بودن، نیازی به ساخت بازی‌های سنگین نیست و تنها خلاقیت و تفکر ساده، حرف اول را می‌زند.

بازی Car vs Cops اثر شاهکار دیگری از استودیوی نام‌آشنای Ketchapp است که یک گیم‌پلی ساده و ابتکاری را ارائه می‌کند و با داشتن المان‌های اعتیادآور، بازیکنان را به ثبت بهترین رکوردها رهنمون می‌سازد. بازی گرافیکی ساده و تقریبا پیکسلی دارد که به سرعت بازی لطمه‌ای وارد نمی‌کند و همه سیستم گیم‌پلی بازی را در خودش جا داده است. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Car vs Cops


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده