نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

بازی The Pinball Arcade برای نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو Farsight Studios اعلام کرد که کاربران نینتندو سوییچ از حالا می‌توانند به صورت رایگان به تجربه بازی The Pinball Arcade بپردازند.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Farsight Studios از انتشار بازی The Pinball Arcade برای کاربران نینتندو سوییچ خبر داده است. بازیکنان می‌توانند این شبیه‌ساز پین‌بال را که شامل میز  Mary Shelley’s Frankenstein است، به صورت رایگان از فروشگاه eShop دریافت کنند.

برخلاف مجموعه بازی‌های محبوب Zen Pinball استودیو Zen Studios که به واسطه ارائه میزهای مصنوعی تجربه‌ای غیرواقعی را برای بازیکنان رقم زده است، بازی The Pinball Arcade با در دسترس قرار دادن تعدادی از میزهای خارق‌العاده و مشهور به این بازی اعتبار بخشیده است.

بازی The Pinball Arcade شامل میزهای لایسنس‌شده‌ای از Stern، Bally، Williams و Gottlieb است. متاسفانه استودیو Farsight Studios در تاریخ نهم تیرماه (۳۰ ژوئن) مجوز ارائه و فروش میزهای Bally و Williams را از دست خواهد داد و اگر می‌خواهید که از این میزها استفاده کنید، باید پیش از تاریخ یادشده به خریداری آنها اقدام کنید.  

بازی The Pinball Arcade از زمان عرضه در سال ۲۰۱۲ تاکنون برای بیشتر پلتفرم‌ها منتشر شده است که از میان آنها می‌توان به پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، مک، اندروید، iOS و Nintendo Switch اشاره کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده