نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

پوران درخشنده فیلم هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند را می‌سازد

پوران درخشده، کاگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، قصد ساخت فیلمی را به نام «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند» دارد.

فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و بازی طناز طباطبایی با پرداختن به مشکلات دوران کودکی خانم‌ها در جامعه، توانست تاثیر به‌سزایی روی مخاطب سینمای ایران بگذارد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، پوران درخشنده قصد دارد فیلمی در رابطه با مشکلات کودکی مردها به نام «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند» بسازد. او در رابطه ساخت این فیلم گفت:

خانواده‌های مختلفی بعد از تماشای فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» با من تماس گرفتند و بیان داشتند که بسیاری از پسران نیز چنین مشکلاتی دارند و اتفاقاتی برای آنها در کودکی رخ می‌دهد که در بزرگسالی آنها بسیار تأثیر دارد.

درخشنده درباره امکان ساخت این ادامه داد:

فیلمنامه اولیه‌ای که برای وزارت ارشاد ارسال کردم، رد شد اما اصرار دارم که این فیلم را بسازم زیرا برای نگارش آن زحمت زیادی کشیده‌ام و بار سنیگینی است که از طرف پسران بر دوش من گذاشته شده و نمی‌توانم آن را رها کنم. لذا باید حتما آن را بسازم.

این فیلم‌ساز درباره دغدغه‌اش برای ساخت این فیلم می‌گوید:

قبل از فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند» می‌خواستم فیلم مرتبط با پسرها را بسازم اما شرایط فراهم نشد. این فیلم درباره کودکی پسران و مشکلاتی‌ است که برای آنها به‌وجود می‌آید ولی آنها با والدین خود درباره این مشکلات صحبت نمی‌کنند و در تنهایی اشک می‌ریزند.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با ساخته شدن چنین فیلمی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده