نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

تریلر هنگام عرضه بازی Fox n Forests

همزمان با عرضه‌ بازی ۱۶‌بیتی و پلتفرمر Fox n Forests، تریلری از گیم‌ پلی بسیار زیبا و چشم‌نواز آن توسط تیم سازنده منتشر شد.

به تازگی به مناسبت عرضه‌ی بازی پلتفرمر و ۱۶‌بیتی Fox n Forests، تریلری از گیم‌پلی نوستالژیک و بسیار چشم‌نواز این بازی منتشر شد. برای همه‌ بازیکنانی که دل‌شان برای حال و هوای بازی‌های قدیمی دو‌ بعدی و موسیقی‌ خاطره‌انگیز آن‌ها تنگ شده است، این بازی درست همانند هدیه‌ای ارزشمند به‌حساب می‌آید.

در Fox n Forests بازیکنان در نقش ریک روباه (Rick the Fox) ظاهر خواهند شد و طی یک ماجراجویی‌ نفس‌گیر و به‌یادماندنی، برای حل راز فراموش‌شده‌ی «ششمین فصل» به پیش‌روی در مراحل بازی خواهند پرداخت. ریک صاحب یک کمان‌ جادویی‌ است که آن را از درخت محافظ دریافت کرده و به او قابلیت مبارزه‌ از فاصله‌ی دور و نزدیک را می‌دهد. علاوه بر این، قدرت‌های جادویی این کمان باعث می‌شوند تا ریک هر زمان که بخواهد بتواند فصل درون مرحله را به یکی از چهار فصل اصلی سال تغییر دهد و از این عنصر برای حل چالش‌های بازی و پیش‌روی آسان‌تر و سریع‌تر در آن استفاده کند. بنا بر توضیحات وب‌سایت رسمی این بازی، هدف سازندگان از ساخت Fox n Forests ترکیب طراحی مدرن بازی‌های امروزی با ظاهر ۱۶‌بیتی است.

Fox n Forests هم اکنون روی نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و استیم قابل دانلود است و کاربران استیم در صورت دانلود این بازی تا پیش از تاریخ ۳ خرداد، می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف در خرید بهره‌مند شوند. همچنین نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی تا اواسط خرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه شما را به تماشای تریلر بسیار زیبا و چشم نواز این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده