// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Miraculous Ladybug & Cat Noir

بازی موبایل Miraculous Ladybug & Cat Noir اثر شاد و مفرحی است که برای عوض شدن حس و حال‌مان هم که شده، بد نیست ساعاتی را با آن سرگرم شویم.

بازی‌های ویدیویی گاهی داستان‌های عمیق و درگیرکننده‌ای برای‌مان تعریف می‌کنند، گاهی ما را وارد چنان دنیای بزرگ و پرزرق و برقی می‌کنند که ساعت‌ها درون آن غرق می‌شویم و گاهی هم جدا از همه این‌ها، به قدری واقعی به نظر می‌رسند که نمی‌شود حتی یک لحظه از صفحه نمایشگر چشم برداشت، اما با وجود همه این‌ها، هدف اصلی این است که ما مخاطب‌ها به هر طریقی که شده است، دقایقی را از زندگی روزمره‌مان رها شویم و از یک سرگرمی بی‌دردسر و جذاب لذت ببریم. حال اگر این سرگرمی بتواند ضمن مشغول کردن ما برای مدتی، محیط شاد و مفرحی هم برای‌مان فراهم آورد، قطعا تجربه آن نه نیاز به چک کردن نمرات و نقدهایش دارد و نه اصلا نیاز است که بازی ما را با نوآوری یا دستاوردی انقلابی شگفت‌زده کند. چنین بازی‌هایی درست مثل یک فیلم پاپ‌کورنی فقط باید شما را سرگرم کنند و اگر موفق به این کار شوند، وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.

Miraculous Ladybug & Cat Noir
Miraculous Ladybug & Cat Noir
Miraculous Ladybug & Cat Noir
بازی دارای دو ابرقهرمان است که هر کدام توانایی و مهارت منحصربه‌فردی دارند

بازی اندروید و آیفون Miraculous Ladybug & Cat Noir که در حقیقت از روی یک انیمیشن سریالی به همین نام ساخته شده است، علاوه بر اینکه برای مخاطبان و طرفداران این سریال می‌تواند تجربه جالبی باشد، برای سایر گیمرها نیز انتخاب مناسبی است که بتوانند برای دقایقی با ماجراجویی‌های دو ابرقهرمان بامزه و دوست‌داشتنی همراه شوند. گیم‌پلی بازی موبایل Miraculous Ladybug & Cat Noir شبیه به همه آثاری است که حول دویدن در مسیری بی‌انتها با رد شدن از موانع مختلف قرار دارند. البته که استفاده از دو شخصیت شناخته شده، باعث می‌شود تا شاهد تنوع‌های جالبی نیز در طول بازی باشیم. اول از همه اینکه برخلاف آثاری مثل Subway Surfers یا Temple Run، روند این بازی به‌صورت مرحله‌ای است و شما در هر مرحله با جمع کردن آیتم‌هایی که برای‌تان مشخص شده است، وارد قسمت بعدی می‌شوید و در این بین بخشی از داستان را هم که در نهایت به روبرویی با یک باس فایت غول‌پیکر ختم می‌شود، طی می‌کنید. بازی در کل دارای دو شخصیت است، اما این کاراکترها هر کدام توانایی‌های متفاوتی دارند. برای مثال شخصیت Cat Noir می‌تواند از روی دیوار هم راه برود و سکه‌های بیشتری برای‌تان جمع کند. البته در برخی مراحل شما برای استفاده از قابلیت‌های ویژه ابرقهرمان خود، باید به اندازه کافی از آیتم‌های مشخص شده جمع آوری کنید تا بتوانید لباس مخصوص خود را به تن کنید و از مهارت‌های اصلی کاراکتر بهره‌مند شوید.

گرافیک قابل‌قبول بازی، رنگ‌بندی‌های متنوع و موسیقی دل‌نشین، فضایی شاد و لذت‌بخش در بازی به وجود آورده است

المان‌هایی که در طول دویدن در بازی‌هایی از این دست به‌دست می‌آورید، جدا از اینکه خود نوعی چالش وسوسه‌برانگیز در گیم‌پلی محسوب می‌شوند، تنوع قابل‌توجهی نیز به بازی می‌دهند که تیم سازنده نوآوری‌های خوبی در این زمینه هم از خود نشان داده است و با در اختیار گذاشتن آیتم‌های جدیدی مثل گلوله‌های آتشین، به شما این امکان را می‌دهد که به جای عبور از بالای موانع، آن‌ها را نابود کنید و از سر راه خود بردارید. تازه هدف از هر مرحله نیز فقط جمع‌آوری آیتم نیست، گاهی اوقات شما باید برخی جعبه‌ها یا موانع مشخص شده را به کمک قدرت ابرقهرمانی کاراکتر خود از بین ببرید و در این بین حواستان به جمع‌کردن جعبه‌های جایزه و سکه‌های بیشتر هم باشد.

Miraculous Ladybug & Cat Noir
Miraculous Ladybug & Cat Noir
Miraculous Ladybug & Cat Noir

یکی از ویژگی‌های خوب بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir تعداد مراحل بالای آن و قرار دادن بازیکن‌ در محیط‌های متنوع با موانع متفاوت است که باعث می‌شود به این زودی‌ها بیخیال تجربه این بازی نشوید و همچنان از پشت‌سر گذاشتن مراحل و شکست دادن باس‌فایت‌هایی که هر ۵ مرحله یک‌بار به سراغ‌تان می‌آیند، لذت ببرید. البته که نمی‌توان گرافیک بصری خوب و رنگ‌بندی‌های زیبا و موسیقی شاد بازی را در خلق یک اتمسفر مسرت‌بخش نادیده گرفت. خوشبختانه تیم Carzy Lab در طراحی دقیق کاراکترها و شباهت آن‌ها به چهره آشنایی که در انیمیشن دیده‌ایم، ظرافت قابل‌توجهی به خرج داده است. در مجموع، می‌توان بازی آیفون و اندروید Miraculous Ladybug & Cat Noir اثر جالبی قلمداد کرد که می‌تواند یک زنگ تفریح بسیار دل‌نشین در میان بازی‌های بزرگ و متفاوت امروزی باشد. برای دانلود این اثر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده