نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر جدیدی از گیم‌ پلی بازی The Watchmaker منتشر شد

به‌تازگی و در پی انتشار تازه‌ترین ساخته‌ی استودیوی 1C company یعنی The Watchmaker، تریلری با محوریت گیم‌پلی این بازی منتشر شده است.

به تازگی استودیو 1C Company توسعه‌‌دهنده‌ی بازی The Watchmaker تریلر تازه‌ای را به مناسبت عرضه‌ی این بازی پازل ماجراجویی منتشر کرد. بازیکنان در حال و هوای استیم‌پانک این بازی کنترل فردی به نام الکساندر را در دست می‌گیرند و به ماجراجویی در دنیایی مملو از ساعت‌های غول‌پیکر می‌پردازند. دنیایی که صدای تیک‌تاک ساعت‌های عظیم آن در هر گوشه‌ و کناری به گوش می‌رسد.

کار و عادت روزانه‌ی الکساندر تعمیر و بررسی ساعت مورد‌علاقه‌اش روی یکی از برج‌های شهر است اما خرابکاری فرد یا افرادی ناشناس باعث به وجود آمدن مشکلی بزرگ در کار این ساعت شده و این موضوع به‌طرز عجیبی باعث تغییرات بسیار غیرمعمول بر روی سن او می‌شود. حال دستکش مغناطیسی، قدرت کنترل زمان و صدایی ناشناس که او را در مسیر راهنمایی می‌کند تنها داشته‌های الکساندر برای حل این مشکل و پیدا کردن فرد و یا افراد خراب‌کار است.

بازی دارای پنج منطقه وسیع است که بازیکنان باید با جمع‌آوری آیتم‌های پرتعداد، حل معماها و شکست‌ دادن غول‌های متنوع به پیشروی در آن بپردازند و به راز پشت پرده‌ی اتفاقات پی ببرند. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد اختلال به‌وجود آمده در کار ساعت باعث تغییرات سنی بسیار عجیب و غیرمعمول در بدن الکساندر شده‌ است و او زمان بسیار کمی برای حل این مشکل خواهد داشت؛ در غیر این‌صورت روند افزایش سن به شکلی غیرقابل کنترل پیشرفت کرده و او با رسیدن به سن ۹۰ سالگی به پایان مسیر زندگی خود خواهد رسید.

در تریلر منتشر شده از بازی، الکساندر را در حال حل معماهای گوناگون درون برج ساعت مشاهده می‌کنید و صد البته شنیدن صحبت‌های جالب صدای همراه او، که زمان را موضوعی کاملا غیرحقیقی توصیف می‌کند و حتی ماهیت آن را زیر سوال می‌برد، خالی از لطف نیستند. حال سوال اصلی اینجاست : آیا الکساندر با رسیدن به پایان مسیر خود، قادر به پاسخگویی به سوالات مبهم به‌وجود آمده خواهد بود؟ به‌راستی ماهیت اصلی صدای همراه و راهنمای او چیست؟

دانلود تریلر در آپارات

بازی The Watchmaler هم اکنون بر روی استیم و برای کامپیوتر قابل دسترس است و به همه‌ی افرادی که تا پیش از تاریخ ۳ خرداد نسبت به دانلود این بازی اقدام نمایند ۱۵ درصد تخفیف در خرید داده خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده