// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

کمپانی Alphacool از دو بلاک خنک کننده‌ مایع جدید رونمایی کرد

کمپانی Alphacool به تازگی از دو نمونه واتر بلاک جدید برای کارت‌های گرافیک رده بالا رونمایی کرده است.

کمپانی Alphacool، به تازگی دو واتر بلاک جدید تحت عنوان Eisblock GPX معرفی کرده است. این بلاک‌ها جهت پشتیبانی از کارت‌ گرافیک های هر دو شرکت AMD و NVIDIA طراحی شده‌اند و روی کارت‌های سری RX VEGA و کارت‌های Titan X‌/‌GTX 1080 Ti قابل نصب هستند. بلاک جدید با پوشش کامل روی این کارت‌ها‌، یک عملکرد منحصرد به فرد و خنک کنندگی بالا را برای کاربران و مصرف کننده به ارمغان خواهند آورد.

طراحی این دو بلاک تقریبا مشابه با یکدیگر انجام شده است و از لحاظ عملکردی نیز بسیار شبیه به یکدیگر هستند‌. البته مدل Plexi دارای نورپردازی RGB و یک پوشش شفاف است که می‌تواند چهره‌ی زیبا‌تری به سیستم‌های گیمینگ ببخشد. مدل دوم نیز Acetal نام دارد که فاقد نورپزدازی بوده و ظاهری کاملا کلاسیک دارد.

ظاهر مدل Plexi کمی پیچیده‌تر به نظر میرسد. در این نمونه پشتیبانی از سیستم RGB مادربورد‌های مختلف نظیر Aura Sync یا Mystic Light گنجانده شده است، به نحوی که کاربران به راحتی می‌توانند تغییر رنگ مایع خنک کننده داخل آن را تماشا کنند. طراحی قسمت پشتی نیز به گونه‌ای است که تمامی سطح پشتی کارت گرافیک را پوشش می‌دهد؛ هر دو مدل بلاک دارای مخزن‌های آب قابل تعویض هستند تا کاربران در هنگام ساخت و مونتاژ دچار مشکل نشوند.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده