// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بسته Half Life بازی Final Fantasy 15 رایگان در دسترس قرار گرفت

کمپانی Square Enix اعلام کرد که دارندگان نسخه پی سی بازی Final Fantasy 15 هم اکنون می‌توانند محتوای Half Life این بازی را به رایگان دانلود کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بسته Half-Life بازی Final Fantasy 15 هم اکنون در پلتفرم استیم در دسترس است و بازیکنانی که نسخه کامپیوتر این بازی در اختیار دارند می‌توانند این محتوا را به رایگان دریافت کنند.

در ادامه می‌توانید توییت سازندگان در مورد محتوای Half Life بازی Final Fantasy 15 را مشاهده کنید.

Final Fantasy XV

امروز قرار بود که محتوای Half Life نسخه ویندوز بازی FFXV از استیم حذف شود اما با توجه به درخواست‌ انجمن‌ها تصمیم گرفتیم که آن را به طور رایگان برای تمامی بازیکنان در دسترس قرار دهیم.

نسخه پی سی بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند) منتشر شد و کاربران پیش از عرضه‌اش توانستند نسخه دمو این بازی  را در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه) روی پلتفرم‌های استیم، اوریجینز و ویندوز استور تجربه کنند. پیش از این محتوای Half Life این بازی برای بازیکنانی که آن را تا پیش از تاریخ ۱ مه خریداری کرده بودند تعلق گرفت. این محتوا شامل لباس، دیلم و عینک‌ معروف گوردون فریمن از سری Half Life است که کاربران از آن می‌توانستند روی شخصیت خود یعنی Noctis استفاده کنند.

بازی Final Fantasy XV در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید به مقاله نقد آن مراجعه کنید که قسمتی از آن به این صورت است:

بازی فاینال فانتزی ۱۵ تحولی بزرگ و ترسناک در این مجموعه بود که پس از پشت سر گذاشتن ۱۰ سال فراز و نشیب توانست کار خود را به‌خوبی انجام دهد. این بازی زمینه‌ساز آینده‌ای روشن برای این مجموعه است که می‌تواند مخاطبین بی‌شماری را جذب خود کند. مخاطبینی که شاید تا به امروز به دلیل سبک قدیمی این بازی نتوانسته بودند با آن ارتباط برقرار کنند. البته در این بین یک سری مشکلات نیز وجود دارد ولی وقتی آن‌ها را در کنار نکات مثبت و خوبی‌ها می‌گذاریم، می‌توان به راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

 نظرات خود را در مورد اسکین هف لایف بازی فاینال فانتزی 15 با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده