نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

سریال The Handmaid's Tale برای فصل سوم تمدید شد

براساس گزارش‌های جدیدی که به‌تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که سریال محبوب سرگذشت ندیمه (The Handmaid's Tale) برای فصل سوم هم تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی شبکه هولو به‌طور رسمی اعلام کرد که یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب و دارای جایزه آن یعنی سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) با بازی الیزابت ماس قرار است دوباره و این بار برای فصل سوم خود، روی آنتن این شبکه بازگردد. علاوه بر این خبر، مسئولان این سرویس استریم در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که سریال سرگذشت ندیمه توانسته «مخاطبان خود را در مقایسه با فصل اول» دو برابر کند.

در ادامه مطرح کردن این موضوع، مسئولان شبکه Hulu در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که سرویس استریم این شبکه در حال حاضر دارای ۲۰ میلیون نفر مشترک، آن هم تنها در ایالات متحده است. ساخت سریال The Handmaid's Tale بر عهده بروس میلر است و این سریال بر اساس رمان سرگذشت ندیمه اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی، تولید و از شبکه هولو منتشر می‌شود. بروس میلر، وارن لیتلفیلد، رید مورانو، دنیل ویلسن، فرن سیرز و آیلین چیکن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مارگارت اتوود و الیزابت ماس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده