// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Wakfu: The Brotherhood

اگر به دنبال اثری هستید که یک گیم‌پلی راحت و بی‌دردسر را به شما پیشنهاد دهد، بازی Wakfu: The Brotherhood احتمالا یکی از بهترین‌ها است.

همواره یکی از ویژگی‌های بزرگی که بازی‌های پلتفرم‌های خانگی را از بازی‌های موبایل جدا می‌کند، در نظر گرفتن توانایی‌ها و امکانات بازیکن در کنترل المان‌های مختلف گیم‌پلی است که طبیعتا پلتفرم موبایل با توجه به محدودیت‌هایی که دارد، بازنده این رقابت مهم است. حقیقت این است که وقتی یک بازی برای کنسول یا پی سی ساخته می‌شود، گیم‌پلی آن می‌تواند جنبه‌های مختلفی را دربرگیرد و بازیکن هم با توجه به در اختیار داشتن کنترلر، می‌تواند به صورت همزمان تسلط کاملی روی المان‌های مختلف بازی داشته باشد، اما وقتی به صفحات لمسی موبایل می‌رسیم، کار کمی برای سازندگان مشکل‌تر می‌شود. به همین دلیل هم شاید طراحی یک گیم‌پلی ساده و در عین حال هیجان‌انگیز، برگ‌برنده مهمی برای بازی‌های پلتفرم‌های همراه به شمار می‌رود؛ جدیدترین اثر استودیو آناکاما به خوبی توانسته از این اصل برای سرعت بخشیدن به گیم‌پلی خود استفاده کند.

Wakfu The Brotherhood
Wakfu The Brotherhood
Wakfu The Brotherhood
هر قهرمان، یک همراه ویژه دارد که در میانه بازی جایگزین کاراکتر اصلی شده و با قدرت مخصوص خودش به مبارزه با ربات‌ها می‌پردازد

بازی اندروید و آیفون Wakfu: The Brotherhood با تم شرقی و قهرمانان متعدد خود، شما را وارد مبارزه‌ای جذاب با ربات‌ها می‌کند. مبارزه‌ای که به قدری شما را غرق در خود خواهد کرد که خیلی سریع بازی را به اتمام رسانده و از تعداد پایین مراحل آن گله خواهید کرد. با این حال، تجربه و مزه جدیدی که گیم‌پلی واکفو به شما ارائه می‌دهد، چیزی نیست که به راحتی از کنار آن بگذرید. با شروع هر مرحله، شما با چند موج مختلف از دشمنان روبرو خواهید شد که همواره در این بین، با دو موج خاص از ربات‌ها روبرو می‌شوید که روش از بین بردن آن‌ها متفاوت خواهد بود. برای کشتن دشمنان، فقط کافی است به سرعت روی آن‌ها ضربه بزنید یا اینکه برای وارد کردن کمبوها و دریافت امتیازات بیشتر، شخصیت خود را از یک انتها به انتهای دیگر ردیف دشمنان انتقال داده و همه آن‌ها را در یک چشم به هم زدن، نابود کنید. البته در این بین، دشمنانی هم هستند که به جای ضربه زدن به آن‌ها باید جاخالی دهید و به هیچ وجه برخوردی با آن‌ها نداشته باشد، وگرنه نیمی از سلامتی خود را از دست داده و به دردسر بزرگی می‌افتید.

بالاتر به این اشاره کردم که در حملات ربات‌ها، دو موج خاص وجود دارد که روش بازی در آن‌ها کمی متفاوت است. در اولین مورد، قهرمان شما تغییر کرده و شخصیت دیگری جایگزین می‌شود و بایستی با ایستادن در انتهای مسیر و شلیک به‌سوی ربات‌ها، یک به یک آن‌ها را نابود کنید. اما دومین موج که در حقیقت از بین بردن باس فایت بازی است، کمی نیاز به دقت و سرعت عمل دارد. در این حالت باید به ترتیب و با توجه به شماره‌های موجود در اطراف باس فایت، به وی حمله کرده و در نهایت مرحله را به پایان برسانید.

Wakfu The Brotherhood
Wakfu The Brotherhood
Wakfu The Brotherhood

جذاب‌ترین ویژگی بازی که خیلی از آثار موبایلی این روزها خساست خاصی در آن به خرج می‌دهند، آزاد کردن هیروهای Wakfu است که بدون هیچ دردسری و بدون نیاز به اینکه شما را برای پرداخت درون‌برنامه‌ای وسوسه کند، با توجه به مراحل پیموده شده و با دریافت مقدار پایینی از سکه‌های جمع شده توسط شما، قهرمانان جدیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. نکته جالب این است که شما با در اختیار گرفتن هر قهرمان، از همراه اختصاصی او نیز در موج‌های خاص حملات دشمنان استفاده خواهید کرد و بهتر است بدانید که هر کدام از این همراهان، قدرت‌های جداگانه‌ای دارند و به شیوه‌های مختلفی به سوی دشمنان هجوم می‌آورند. جدا از تنوع خوبی که در گیم‌پلی وجود دارد، مرحله پایانی بازی نیز با در اختیار گذاشتن یک تجربه جدید و یک باس‌فایت نسبتا مشکل، به خوبی بازیکن را به چالش می‌کشد.

در پایان باید به گرافیک هنری و رنگ‌بندی زیبای محیط‌ها و هیروهای بازی هم اشاره کنیم که به شدت چشم‌نواز هستند و با موسیقی خوش حس‌وحال Wakfu، ترکیب دلنشینی برای ارائه تجربه‌ای خاص به بازیکن خلق کرده‌اند. بازی آیفون و اندروید Wakfu: The Brotherhood شاید یکی از بهترین آثار چندماه اخیر می‌شد، اگر فقط و فقط کمی مراحل و ماجراجویی بیشتری در اختیار بازیکن قرار می‌داد. برای دانلود این اثر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Wakfu: The Brotherhood


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده