نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

اولین تصویر دیوید هاربر در سریال Stranger Things 3 منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر از دیوید هاربر، بازیگر نقش شخصیت جیم هاپر در فصل سوم سریال فوق‌العاده محبوب اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) در یکی از صفحات توییتری منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همینطور که به پخش فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نزدیک می‌شویم، تصاویری از بازیگران و شخصیت‌های مختلف منتشر می‌شود که امروز نوبت به دیوید هاربر، بازیگر نقش شخصیت جیم هاپر رسیده است. در تصویر منتشر شده ما مشاهده می‌کنیم که این بازیگر محبوب، دوباره لباس رئیس پلیس شهر هاوکینز را بر تن کرده است.

فصل سوم یکی از پرطرفدارترین و همچنین مورد انتظارترین سریال‌های شبکه نتفلیکس در حال حاضر در حال طی کردن مراحل تولید خود است. این مجموعه در حال حاضر خارج از شهر آتلانتا ایالت جورجیا در حال تولید است. در اولین تصویری که از دیوید هاربر و شخصیت جیم هاپر منتشر شده، ما شاهد این هستیم که او بیرون از فروشگاه بزرگ دونالد ملوالد، محلی که شخصیت جویس بایرز با بازی وینونا رایدر کار می‌کند و در شهر تخیلی هاوکینز ایالت ایندیانا قرار دارد، در حال قدم زدن است. ما در این تصویر مشاهده می‌کنیم که شخصیت هاپر کمی در ظاهر خود تغییر ایجاد کرده، ریش‌های خود را تراشیده و تنها دارای یک سبیل است.

اولین تصویر منتشر شده از دیوید هاربر در نقش شخصیت رئیس پلیس جیم هاپر:

جزئیات رسمی از این مجموعه تلویزیونی فوق‌العاده محبوب هنوز زیر غل و زنجیر است؛ با این حال ما این مورد را می‌دانیم که فصل سوم سریال اتفاقات ناآشنا باری دیگر دارای ۸ قسمت است. ما قرار است در این فصل شاهد یک پرش زمانی دیگر باشیم که شخصیت‌های جوان داستان ما در تابستان سال ۱۹۸۵ قرار دارند و همچنان ماجراجویی خود را ادامه می‌دهند. طبق اطلاعات اعلام‌شده، در این فصل جدید قرار است کمی به شخصیت ویل بایرز با بازی نوآ اشنپ استراحت داده شود. همچنین قرار است ما در این فصل شاهد نیروهای شیطانی جدیدی در داستان باشیم.

ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هارنیگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 


منبع HeroicHollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده