// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

بنچمارک کارت های Vega 20 تصادفا منتشر شد

به تازگی نتایج بررسی و بنچمارک نمونه‌ی آزمایشی کارت‌های گرافیک Vega 20 در نرم‌افزار 3DMark مشخص شده است.

هفته‌ی گذشته شرکت AMD از نسخه‌های جدید کارت‌های گرافیک Radeon Vega 10 رونمایی کرد. حال به‌نظر می‌رسد که به‌صورت تصادفی این کمپانی فراموش کرده‌ است که نتایج اولیه بنچمارک این کارت‌ها را غیر فعال کند و باعث شده تا کاربران از این ارقام مرتبط با کارت‌های Vega 20 آگاه شوند.

کاملا مشخص است که این کارت استفاده‌شده برای آزمایش‌ها یک نمونه‌ی مهندسی اولیه بوده که از درایور‌های آزمایشی استفاده می‌کرده است. شرکت AMD رسما اعلام کرده که کارت‌های Vega 20 روی معماری ۷ نانومتری تولید خواهند شد و مقصد آن‌ها یادگیری هوش مصنوعی و عملیات‌های شبیه‌سازی است؛ تا جایی که این محصولات حتی فاقد پورت خروجی تصویر خواهند بود. نتایج اولیه نشان می‌دهند که این نمونه‌های اولیه از کارت‌های Vega 20 احتمالا می‌توانند یک پیروزی برای این شرکت محسوب شوند و تمامی کارت‌های هم‌رده‌ی خود را پشت سر بگذارند.

طبق گزارش‌های منتشر شده و نتایج درز کرده از سوی 3DMark، کارت‌های Vega 20 مجهز به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی HBM2 خواهند بود و همانطور که درایور‌های نمایشگر لینوکس تایید کرده بودند شناسه 66A0 به کارت‌های Vega 20 تعلق دارد.

سرعت کلاک این کارت‌ها مسلما در این لیست به اشتباه نوشته شده‌اند و این کارت‌ها به هیچ وجه از سرعت کلاک ۱۰۰۰ مگاهرتز استفاده نخواهند کرد؛ دقیقا همان مشکلی که برای کارت‌های Vega 10 نیز قبل از عرضه رسمی وجود داشت. در این بررسی‌های انجام‌شده از پردازنده‌های Ryzen 7 1700 استفاده شده است.

به یاد داشته باشید که این اعداد و ارقام تنها مرتبط به آزمایش‌های اولیه بوده است و احتمالا آزمایش‌های رسمی امتیازات به مراتب بهتری را در اختیار ما قرار خواهند داد. در انتهای مطلب می‌توانید امتیاز‌ات کارت Vega 20 را در نرم‌افزار 3DMark مشاهده فرمایید.

Vega 20 results


منبع videocardz.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده