نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

برگزاری مسابقات ۱۰۰ هزار دلاری بازی‌های موبایل توسط آمازون

آمازون در ابتدای تیر ماه مسابقات ورزش‌های الکترونیکی مربوط به موبایل را با نام Mobile Masters 2018 برگزار خواهد کرد.

Amazon از برگزاری مسابقات بعدی بازی‌های موبایل Mobile Masters 2018 خبر داد که دارای جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری است. تاریخ برگزاری مسابقات ۲ و ۳ تیر اعلام شده و در ۲ دسته‌ی آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود تا همه‌ی بازیکنانی که به راحتی بازی‌های دلخواه‌شان را روی گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند، بتوانند با شرکت در این مسابقات از آن لذت ببرند.

همچنین آمازون نام بازی‌هایی را  که در مسابقات حضور خواهند داشت اعلام کرد. این لیست شامل بازی‌های Critical Ops، Power Rangers: Legacy Wars، Survival Arena و World of Tanks Blitz است. در دو روز برگزاری مسابقات، چه بازیکنان حرفه‌ای و چه آماتور سعی در شکست حریفان خود خواهند داشت تا به عنوان قهرمانی این دوره، بخشی از جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری را از آن خود کنند.

بازیکنانی که علاقه‌مند به کسب سهمیه‌ی ورودی ‌Mobile Masters در بازی Power Rangers: Legacy Wars هستند باید در مرحله‌ی مقدماتی شرکت کنند که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به بازی Survival Arena نیز برای کسب سهمیه‌ی ورودی به مسابقات باید در مرحله‌ی انتخابی که از تاریخ ۲۴ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود شرکت کنند.

پس از اتمام همه‌ی مراحل انتخابی، آمازون نفرات و تیم‌های حاضر در مسابقات Mobile Masters 2018 را اعلام خواهد کرد. علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی برگزاری مسابقات و قوانین آن می‌توانند از وب سایت Mobile Masters دیدن کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده