نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی قدیمی Star Wars Episode I: Racer از طریق فروشگاه GOG در دسترس قرار گرفت

بازی کلاسیک Star Wars Episode I: Racer به مناسبت نزدیک شدن به روز استار وارز، از طریق فروشگاه GOG برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت.

Star Wars Episode I: Racer یک بازی قدیمی در سبک ریسینگ است که با محوریت فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace در سال ۱۹۹۹ برای کامپیوتر و نینتندو 64 منتشر شد و از قضا، کیفیت بالایی هم داشت و بازی مفرحی به شمار می‌رفت. در این بازی شما می‌توانید در محیط‌های مختلف فیلم مذکور مسابقه بدهید و بازی، شامل حالت‌های تک‌نفره و چندنفره مختلفی می‌شود. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی و به مناسبت نزدیک شدن به روز ۴ می (۱۴ اردیبهشت) که با عنوان روز استار وارز شناخته می‌شود، فروشگاه GOG این بازی قدیمی را برای پی‌سی موجود کرده است و در صورتی که طرفدار مجموعه جنگ ستارگان باشید، می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام و خاطرات قدیمی‌تان را زنده کنید. این بازی با قیمت ۱۵ دلار روی فروشگاه مذکور در دسترس است که البته، این روز‌ها تخفیفی ۱۵ درصدی هم دارد و می‌توانید با قیمت ارزان‌تری آن را خریداری کنید. 

فروشگاه GOG به مناسبت روز استار وارز یک سری از نسخه‌های دیگر از بازی‌های این مجموعه را هم با تخفیف ویژه برای فروش قرار داده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به بازی‌های Star Wars: Knights of the Old Republic و Star Wars: Rogue Squadron 3D اشاره کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده