نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

تاریخ انتشار بازی Lumines Remastered اعلام شد

استودیو Enhance Games تاریخ انتشار بازی Lumines Remastered را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر اعلام کرد.

استودیو Enhance Games در جریان رویداد Nindies Showcase Spring 2018 بازی Lumines Remastered را معرفی کرد و اظهار داشت که این اثر امکان تجربه بازی پازل کلاسیک Lumines را به صورت بازسازی‌شده برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر فراهم می‌کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو انهنس گیمز از انتشار بازی Lumines Remastered در تاریخ پنجم تیرماه (۲۶ ژوئن) برای تمام پلتفرم‌های مقصد خبر داده است.

با اینکه قرار بود تا بازی Lumines Remastered در ماه جاری در دسترس بازیکنان قرار گیرد، اما این تاخیر جزئی نهایتا به نفع بازی خواهد بود. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که این بازی نسخه بازسازی‌شده بازی Lumines: Puzzle Fusion به حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۵ برای PSP منتشر شد و با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. این بازی پس از آن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3، PC، ایکس باکس 360 و iOS عرضه شد.

بازی Lumines Remastered دارای تمام آهنگ‌های اصلی و دست‌نخورده بازی Lumines خواهد بود و بر این اساس بازیکنان می‌توانند تجربه بی‌عیب و نقصی از بازی اصلی در پلتفرم‌های مدرن داشته باشند. همچنین نسخه نینتندو سوییچ دارای بخش کوآپ با دستیابی آسان، قابلیت حمل و نقل و قابلیت لرزشی (HD Rumble) خواهد بود و این در حالی است که نسخه‌های PS4 ،Xbox One و PC با رزولوشن 4K اجرا می‌شوند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده