// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تخفیف‌های بازی‌های Star Wars به مناسبت روز جنگ ستارگان

به مناسبت روز جنگ ستارگان، شاهد تخفیف‌های سری بازی‌های Star Wars در فروشگاه پلی استیشن هستیم.

۱۴ اردیبهشت، روز جنگ ستارگان است و به همین مناسبت فروشگاه پلی استیشن، تخفیف‌های هفته جدید خود را به بازی‌های ساخته شده با محوریت جنگ ستارگان اختصاص داده است. البته کاربران کامپیوتر نیز می‌توانند روی استیم و GOG بازی‌های محبوب خود از مجموعه Star Wars را با قیمت مناسبی خریداری کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront 2 می‌توانند این بازی را با قیمت ۳۶ دلار (قیمت ۳۰ دلار برای کاربران پلی استیشن پلاس) روی پلی استیشن 4 خریداری کنند. قیمت ۳۰ دلار برای اثری که هم دارای بخش تک‌نفره و هم بخش چندنفره با حالت‌های مختلف است، می‌تواند مناسب باشد آن هم زمانی که تمامی بسته‌های الحاقی بازی Star Wars Battlefront II رایگان هستند و نیازی نیست پول اضافه‌ای برای DLC پرداخت کنید. با این حال اگر به‌دنبال اثر دیگری از دنیای جنگ ستارگان هستید، بازی Lego Star Wars: The Force Awakens با قیمت ۱۰ دلار می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

درکنار موارد ذکر شده، اگر جزو هواداران کلاسیک بازی‌های جنگ ستارگان روی پلی استیشن 2 هستید، می‌توانید بازی Star Wars: The Jedi Fighter را با قیمت ۵ دلار خریداری کنید که وقایع داستانی آن بین اپیزود اول و دوم جنگ ستارگان رخ می‌دهد. همچنبن کاربران می‌توانند بازی Star Wars Bounty Hunter را نیز با قیمت ۵ دلار خریداری کنند که در این بازی شما در نقش Jango Fett قرار خواهید گرفت. حال در این میان یک پکیج ویژه نیز برای کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کلاسیک این مجموعه در نظر گرفته شده است. کاربران PS4 می‌توانند با خرید Star Wars Throwback Pack به قیمت ۱۲ دلار، صاحب دو بازی ذکر شده و بازی Star Wars: Racer Revenge شوند.

در انتها اگر علاقه‌مند به مشاهده لیست بازی‌های تخفیف خورده برای سایر پلتفرم‌های سونی هستید، می‌توانید به PlayStation Store مراجعه کنید. از دیگر اخبار حول دنیای جنگ ستارگان، می‌توان به تایید شدن ساخت انیمیشن سریالی جنگ ستارگان اشاره کرد. کارگردان سریال Star Wars: Resistance در بیانه‌ای در مورد ایده‌های خود گفته بود:

ایده من برای ساخت این سریال از علاقه‌ام به هواپیماها و خلبان‌های جنگ جهانی دوم نشات می‌گیرد. پدر بزرگ من یک خلبان بود و عموی من هواپیماها را بازسازی و با آن‌ها پرواز می‌کرد و به همین دلیل این موضوع تاثیری زیادی روی من گذاشته است. سابقه‌ای بسیار طولانی از مسابقه با سرعت بالا در دنیای جنگ ستارگان وجود دارد و من فکر می‌کنم که این احساس هیجان را در سبکی از انیمه الهام گرفته‌ایم و این چیزی است که تمام اعضای تیم به دنبال انجام آن برای مدت طولانی هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده