نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

پاداش پیش خرید بازی Dragon Quest XI در پلی ‎استیشن 4 مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس پاداش پیش خرید بازی Dragon Quest XI برای کنسول پلی‌استیشن 4 را اعلام کرد که بسته به اینکه از کدام فروشگاه خریداری شود، متفاوت خواهند بود.

بازی نقش‌آفرینی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در شهریور ماه برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و پی سی (از طریق استیم) عرضه خواهد شد و کسانی که نسخه PS4 بازی را پیش خرید کنند، چندین محتوای اضافی به همراه بازی اصلی دریافت خواهند کرد. طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس پاداش پیش خرید بازی Dragon Quest XI را اعلام کرده است که بسته به اینکه بازیکنان این بازی را از کجا خریداری می‌کنند، متفاوت خواهد بود.

کسانی که بازی Dragon Quest XI را از فروشگاه گیم‌استاپ پیش خرید کنند، مجموعه‌ای از هشت دکمه منحصربه‌فرد دو اینچی با طرح کاراکترهای اصلی بازی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، دو پاداش درون بازی نیز برای این دسته از بازیکنان در نظر گرفته شده است که یکی از آنها آیتم Elevating Vest و دیگری سه آیتم Seeds of Skill است.

آیتم Elevating Vest قطعه‌ای از وسایل و تجهیزات است که کارکترها با پوشیدن آن امتیاز تجربه بیشتری پس از هر نبرد دریافت خواهند کرد. در طرف مقابل Seeds of Skillها آیتم‌های مصرفی هستند که امتیاز مهارت بیشتری را در اختیار کاراکتری که آن را مصرف می‌کند، قرار می‌دهند. شما می‌توانید پاداش پیش خرید بازی Dragon Quest XI از فروشگاه GameStop را در تصویر زیر مشاهده کنید.

Dragon Quest XI

امکان پیش خرید بازی Dragon Quest XI از طریق فروشگاه آمازون نیز وجود دارد. این دسته از بازیکنان در کنار سه آیتم Seeds of Skill، جلیقه طلایی و جادویی Arriviste's Vest را به دست می‌آورند که پس از نبردها پول بیشتری را به بازیکنان اعطا می‌کند.

بازی Dragon Quest XI در تاریخ سیزدهم شهریورماه (۴ سپتامبر) برای PS4 و PC منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو 3DS این بازی نیز در ژاپن منتشر خواهد شد، اما کمپانی Square Enix تایید کرده است که که این نسخه محلی‌سازی نخواهد شد. همچنین بازی Dragon Quest XI برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در حال توسعه است، اگرچه این نسخه به دلایل فنی به این زودی‌ها ‌در دسترس بازیکنان قرار نخواهد گرفت. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Dragon Quest XI را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده