// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ انتشار بازی Antigraviator برای پی سی مشخص شد

استودیوی Cybernetic Walrus با انتشار تریلری، زمان عرضه بازی Antigraviator را مشخص کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Antigraviator یک بازی مسابقه‌ای فضایی است و علاوه بر حالت تک نفره، حالت چند نفره هم خواهد داشت. این بازی با الهام از بازی‌های F-Zero و WipeOut، شما را در مبارزات هوایی نفسگیر با سرعت نور در مقابل دوستان‌تان یا هوش مصنوعی قرار می‌دهد. شما در بخش چند نفره می‌توانید به صورت محلی در حالت Split-screen تا چهارنفر همزمان بازی کنید. همچنین جدول ثبت امتیازات در بازی گنجانده شده است تا بتوانید با دوستان‌تان در کسب امتیاز رقابت کنید. در بازی چهار جهان مختلف گنجانده شده است که هر جهان سه مسیر مختلف دارد تا مهارت‌های شما را در دنیای Antigraviator به چالش بکشد.

مایک کوئک (Mike Coeck) مدیرعامل استودیوی Cybernetic Walrus در رابطه با این بازی این چنین گفته است:

ما به Antigraviator و راهی که توسعه‌دهندگان اون پیش گرفتند، بسیار افتخار می‌کنیم. ما این فرصت رو داشتیم تا بازی رو تو چندین رویداد مختلف، همانند GDC و PAX East نمایش بدیم و عکس‌العملی از که مخاطبان دریافت کردیم،‌ بسیار مثبت بود. الان می‌دونیم که گیمرهای پلتفرم پی سی منتظر هستند تا بتونن بازی ما رو تجربه کنن و این به تنهایی دستاورد بزرگی برای ماست. ما الان در حال توسعه نسخه پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی هستیم و از دارندگان این دو کنسول بخاطر صبرشون تشکر می‌کنیم.

بازی Antigraviator در تاریخ ششم ماه ژوئن (۱۶ خرداد ماه) روی استیم منتشر می‌شود و پس از آن در اواخر سال میلادی جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. می‌توانید تریلر جذاب این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده