// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲

هیدئو کوجیما تریلر جدید Death Stranding را در رویداد E3 2018 تایید کرد

هیدئو کوجیما در جریان توییت‌های مختلف، تایید کرد که در نمایشگاه E3 2018، شاهد یک تریلر از بازی Death Stranding خواهیم بود.

اگر هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding را در توییتر دنبال کرده باشید، می‌دانید که وی در این شبکه اجتماعی با انتشار عکس‌ غذاهایش یا تقدیر از فیلم‌هایی نظیر Mad Max: Fury Road بسیار فعال است. با این حال به تازگی شاهد یک سری توییت از کوجیما هستیم که در جریان آن‌ها وی در مورد ساخت یک ویدیو از بازی Death Stranding سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما دیروز در حال ادیت تریلر بازی Death Stranding بوده است که در نمایشگاه E3 2018 به‌نمایش درخواهد آمد و نکته جالب اینجا است که کوجیما، تی‌شرت گروه موسیقی جوی دیویژن را پوشیده است که به‌نظر می‌رسد به‌خاطر سالگرد فوت ایان کورتیس، خواننده گروه جوی دیویژن، باشد. کوجیما در توییت خود نوشت:

در حال کار روی تریلر E3 بازی Death Stranding هستم. امروز روزی است که ایان کورتیس در گذشت.

هیدئو کوجیما

چند ساعت پس از توییت بالا، کوجیما توییت دیگری منتشر کرد که در جریان آن در مورد مشکلات ادیت ویدیو صحبت کرده است. همچنین دو عکس نیز منتشر شده است که در یکی از عکس‌ها، صفحه دسکتاپ هیدئو کوجیما را مشاهده می‌کنیم که روی آن یک فایل Adobe Premier قرار دارد و نام E3 2018 به خوبی روی آن به چشم می‌خورد.

فایل ویدیو Death Stranding

با تمام این تفاسیر تریلری که در رویداد E3 2018 مشاهده خواهیم کرد، چهارمین تریلری است که از بازی Death Stranding به‌نمایش درخواهد آمد. آیا بار دیگر شاهد یک تریلر سینمایی خواهیم بود یا اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Death Stranding را مشاهده می‌کنیم؟ از طرفی شاید به‌مناسبت سالگرد فوت ایان کورتیس، یک موسیقی از گروه جوی دیویژن روی تریلر بازی Death Stranding بشنویم.

درانتها نظر شما کابران زومجی در مورد تریلر E3 2018 بازی Death Stranding چیست؟ آیا شاهد یک تریلر سینمایی دیگر خواهیم بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده