نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Cat Quest II: The Lupus Empire معرفی شد

استودیو Gentlebros بازی Cat Quest II: The Lupus Empire را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر معرفی کرد.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Cat Quest در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به لطف گیم‌پلی روان، داستان دلنشین، موسیقی متن حماسی و گرافیک چشم‌نواز توانست نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو جنتل‌بروز بازی Cat Quest II: The Lupus Empire را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر معرفی کرده است. در زمان نگارش این خبر اطلاعات زیادی از بازی Cat Quest II اعلام نشده بود، اما «به زودی» شاهد انتشار تریلر رونمایی بازی خواهیم بود.

اگر درباره نسخه اول بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Cat Quest یک اثر دوبعدی جهان‌باز نقش‌آفرینی با نمای دوربین ایزومتریک است که در آن بازیکنان با گربه‌ای دوست‌داشتنی به مبارزه و ماجراجویی می‌پردازند. بازیکنان در این بازی باید به تکمیل ماموریت‌ها اقدام کنند، با غول‌ها سرشاخ شوند و در نهایت برخی سیاه‌چاله‌ها را زمانی که در آن هستند، غارت کنند. در واقع بیش از ۶۰ ماموریت، ۵۰ سیاه‌ چاله، چندین غول مختلف، تعداد زیادی زره و موارد دیگر در دنیای Cat Quest انتظار بازیکنان را می‌کشد. این بازی در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، Nintendo Switch، PC، Android و iOS در دسترس است و در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Cat Quest یک بازی جذاب و سرگرم کننده است. گیم‌پلی ساده و روان آن باعث شده است که بازیکن به راحتی با بازی ارتباط برقرار کند و از تجربه آن لذت ببرد. داستان جذاب آن در سرزمین گربه‌ها می‌تواند بازیکن را تا مدت‌ها درگیر کوئست‌های متنوع و گوناگون خود کند. بازیکنان می‌توانند یک بازی نقش‌ آفرینی زیبا را تجربه کنند و غرق در شهر رنگارنگ Mew Town بشوند.  

شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از بازی Cat Quest II: The Lupus Empire آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.   


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده