نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Halo: Fireteam Raven برای دستگاه‌های آرکید معرفی شد

به‌تازگی استودیوی 343 با انتشار تریلری جدید، از نسخه‌ مستقل و جدید سری‌ بازی Halo با نام Halo: Fireteam Raven برای دستگاه‌های آرکید رونمایی کرد.

امروز استودیو 343 با انتشار تریلری از یک نسخه فرعی Halo با نام Halo: Fireteam Raven رونمایی کرد. این اخبار توسط وب‌سایت Halo Waipoint که منبعی رسمی برای انتشار جزییات مهم و دقیق از این سری‌بازی تلقی می‌شود منتشر شده‌اند و براساس همین اطلاعات، بازی Halo: Fireteam Raven به‌طور مشترک توسط دو استودیوی Raw Thrills و Play Mechanix در دست توسعه است.

رویداد‌های این نسخه‌ی آرکید در برهه‌ی زمانی مشابه با نسخه‌ی سال ۲۰۰۱ این بازی اتفاق می‌افتند و بازیکنان این‌بار نیز در نقش یکی از اعضای تیم Fireteam Raven به ماجراجویی‌های خود در دنیای آشنای این بازی ادامه خواهند داد. Fireteam Raven یک گردان متشکل از نخبگان تیم Orbital Drop Shock Troopers (یا به اختصار ODST) به‌حساب می‌آید که وظیفه‌ی آن‌ها جلوگیری از اتحاد گروه Covenant برای دست‌یابی به ابر‌سلاحی مخوف است. ابر‌سلاحی که قدرت تخریب آن به‌راحتی برای نابودی یک سیاره کفایت می‌کند.

همانند بسیاری از دیگر شوتر‌های رایج در صنعت بازی، بازیکنان می‌توانند Halo:Fireteam Raven را به‌صورت تک نفره یا با همراهی دوستان خود تجربه کنند. استودیوی 343 همچنین اعلام کرده است که قفسه‌ی دستگاه آرکید این بازی نیز شامل یک نمایشگر ۱۳۰ اینچی با کیفیت 4K و چهار اسلحه متحرک برای تجربه‌‌ای واقعی‌تر و ملموس‌تر خواهد بود. مهم نیست که در حال کشتن نیروهای Covenant باشید یا نابود کردن کشتی‌های فضایی و گونه‌های دیگر حیات؛ این بازی علی‌رغم تجربه‌ی آرکید آن، با هدف ارائه‌ی گیم‌پلی‌ای قوی و در حد نام سری Halo پا به میدان گذاشته است.

تاکنون تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای این بازی اعلام نشده است اما استودیوی 343 اعلام کرده است که تابستان امسال Halo:Fireteam Raven را به‌طور اختصاصی در مراکز Dave and Buster تحت اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر و تصاویر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

Halo Fireteam Raven

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده