// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

آپدیت ماه مه ایکس باکس وان منتشر شد

امروز آپدیت ماه مه کنسول ایکس باکس وان منتشر شد که در جریان آن شاهد اضافه شدن Discord به ایکس باکس وان هستیم.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی مایکروسافت امروز آپدیت ماه مه کنسول ایکس باکس وان را منتشر کرد. مهم‌ترین ویژگی آپدیت ماه مه کنسول Xbox One اضافه شدن دیسکورد به این کنسول است و از این پس کاربران ایکس‌باکس وان به‌راحتی می‌توانند از برنامه دیسکورد و ویژگی‌هایش استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آپدیت جدید ایکس‌باکس وان، مربوط به کاربران مانیتور و تلویزیون‌های ۱۲۰ هرتزی می‌شود. از این پس این دسته از کاربران می‌توانند جدای از رزولوشن 1080p، از رزولوشن 1440p نیز استفاده کنند که این ویژگی سبب می‌شود روان‌تر از گذشته بازی‌های خود را تجربه کنند و زمان تاخیر آن‌ها که به اصطلاح Latency نامیده می‌شود، نیز کاهش می‌یابد. از طرفی مایکروسافت با انتشار این بروزرسانی ادیت ویدیوها را راحت‌تر کرده است و دیگر نیازی نیست کاربران برای برش ویدیوهای خود ابتدا وارد برنامه Upload شوند و سپس ویدیو ضبط شده را برش دهند؛ بلکه بلافاصله پس از ضبط ویدیو از منوی Guide می‌توانید ویدیو خود را برش دهید.

با تمام این تفاسیر اگر علاقه‌مند به مطالعه جزئیات کامل آپدیت ماه مه کنسول ایکس‌باکس وان هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت منبع خبری، جزئیات این به‌روزرسانی را به صورت کامل مطالعه کنید. از دیگر اخبار حول مایکروسافت و کنسول Xbox One می‌توان به معرفی کنترلر Xbox Adaptive اشاره کرد. چندی پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که مایکروسافت در حال توسعه یک کنترلر جدید است و درادامه مشخص شد که این کنترلر درواقع برای معلولین ساخته شده است. فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت، در این باره گفته بود:

ما با در نظر گرفتن افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند به همه بامپر‌ها و تریگر‌های کنترلر دسترسی داشته باشند یا نمی‌توانند کنترلر را برای طولانی‌مدت در دستان‌شان نگه دارند، Xbox Adaptive را طراحی کرده‌ایم. هدف از طراحی این کنترلر جذب کردن افرادی به بازی‌های ویدیویی است که شاید در گذشته قادر نبودند از این سرگرمی لذت ببرند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده