// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Mini Golf King

بازی موبایل Mini Golf King یک اثر آنلاین فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای دوست‌داران گلف است که در همه بخش‌ها عالی ظاهر شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Mini Golf King توسط Bluehole PNIX برای علاقه‌مندان رشته گلف عرضه شده است و به حق که یکی از بهترین بازی‌های این رشته محسوب می‌شود. بازی به صورت کاملا آنلاین اجرا می‌شود و شامل برخی از فاکتورهایی است که تجربه بازی را بی‌نهایت ارزشمند می‌کند. محیط‌های فوق‌العاده زیبا و گیم پلی ناب با پیچش‌های حرفه‌ای، تنها بخشی از تجربه لذت‌بخش بازی است.

گیم‌پلی این بازی اندروید در مدرن‌ترین حالت خودش قرار دارد و بازیکن آزادی عمل بیش‌تری را تجربه می‌کند. این آزادی عمل به صورت حرفه‌ای برای بازیکنان بازی، قابل لمس است و از دسته‌های متنوع بگیرید تا وجود المان‌های جایگیری و زاویه‌بندی مناسب، برای زدن بهترین ضربه‌ها، از جمله آن‌ها است. این گیم‌پلی کمک می‌کند که کنترل بازی به صورت بصری و ساده باشد و بازیکن به روان‌ترین شکل ممکن، تجربه بازی را داشته باشد. می‌توانید شدت ضربه و بالا بلندی ضربه‌های خود را تنظیم و ضربه‌های دقیقی را به سمت حفره راهی کنید. قطعا آنلاین بودن بازی و تجربه رقابت با افراد مختلف روی کره زمین، به شدت هیجان‌انگیز است و شما رفته رفته با گرفتن کاپ‌های بیش‌تر، این رقابت هیجان‌انگیز را بیش‌تر حس خواهید کرد و با استراتژی‌های بهتری وارد مسابقات خواهید شد. در واقع پیروزی در مسابقه تنها از دو فاکتور ساده پیروی می‌کند: یکی اینکه زودتر از حریف خود، توپ خود را به سمت حفره راهی کنید و دیگری در صورت برابر شدن، هر کس امتیاز بیش‌تری کسب کرده باشد، پیروز نبرد خواهد بود. تورنمنت‌های مختلفی در آینده برگزار خواهد شد که شما با توجه به تعداد ستاره‌هایی که در هر بازی کسب می‌کنید، می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. تورنمنت‌ها هیجان بالایی دارند و شما به عنوان نماینده از کشور، در برابر افراد محدودی از هر قاره رقابت می‌کنید.

Mini Golf King
Mini Golf King
Mini Golf King
گرافیک ناب و جلوه‌های ویژه چشم‌نواز، حس و حال یک بازی مدرن و زنده را در بازی Mini Golf King القا می‌کند

گرافیک این بازی آیفون، زیبایی بصری خاصی دارد و می‌توانید از چشم‌نواز بودن تمام محیط بازی، لذت کافی را ببرید. این چشم‌نواز بودن، واقعا در تک تک مسابقات دیده می‌شود و آنقدر خلاقیت در طراحی مسیر و محیط گلف‌ها شاهد هستیم که به خودی خود حس ناب و جذابی را القا می‌کند و باعث می‌شود که نگاه کردن به جای جای این محیط‌ها، جذابیت خودش را داشته باشد. جلوه‌های ویژه در کنار این گرافیک قرار گرفته است و تجربه یک اثر تمام عیار با موسیقی ناب را به بازیکن تحویل داده است. این جلوه‌های ویژه با وجود آنلاین بودن بازی، به خوبی راه خودش را می‌رود و یک تجربه مدرنیته از بازی گلف را ارائه می‌کند. ابزارهای مختلف و وسایل گلف، جلوه خوبی در بازی دارند و با توجه به تنوع بالای این وسایل، می‌توانید از قدرت هر کدام از وسایل استفاده کنید و در هنگام قرار گرفتن توپ در گل و لای یا شنزار از دسته‌های خاص این مناطق بهره ببرید.

در بازی امکان برگزاری رقابت با دوستان و آشنایان وجود دارد و شما در یک چالش جدید، می‌توانید دوستان خود را به رقابت دعوت و یک نبرد تک به تک جذاب را تجربه کنید. مسیرهای رسیدن به هدف و موفقیت در آن‌ها، آنقدر دارای جذابیت است که رفته رفته هر مسابقه در زمان‌های طولانی برگزار می‌شود و شما حس و حال خاص و البته نفس‌گیری را تجربه می‌کنید. چون بازی آنلاین است و با بازیکنان واقعی سروکار دارید، هر بازی حکم یک رقابت سنگین را دارد و پیروز شدن در هر مسابقه، بهترین حس را به بازیکنان القا می‌کند. با هر بار پیروز شدن در بازی‌ها، کاپ‌های شما افزایش پیدا می‌کند و از کاپ طرف مقابل شما کم می‌شود. این افزایش کاپ باعث می‌شود که شما در آینده با رقیبان هم‌سطح خود رقابت و هر بار چالش سخت‌تری را تجربه کنید.

Mini Golf King
Mini Golf King
Mini Golf King
رقابت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان، یک هیجان تمام نشدنی در کل تجربه بازی برای‌تان ایجاد می‌کند

تعداد ۳۵ زمین گلف باکیفیت و با موانع و چالش‌های متنوع در بازی انتظار شما را می‌کشند و هر بار که در این مسیرها قرار می‌گیرید، می‌توانید ابتدا به وارسی کامل زمین بپردازید و سپس استراتژی خود را برای کسب امتیازات زمین و همچنین رساندن سریع توپ به چاله‌ها به کار گیرید. در هر زمین قدرت و موانع خاص و جذاب و البته پویایی نظیر گردبادها، ارابه‌های متحرک و سرعت‌دهنده‌ها وجود دارند که زمان‌بندی در قبال این چالش‌ها، حرف اول را می‌زند و باید در انتخاب مسیرهای خود دقت لازم را داشته باشید.

بازی Mini Golf King را می‌توان کامل‌ترین اثر برای علاقه‌مندان گلف عنوان کرد که شامل همه المان‌های هیجان‌انگیز، چه در زمینه گرافیک و چه در زمینه گیم‌پلی است. آنلاین بودن بازی، این امکان را فراهم کرده است که بازی سرتاسر هیجان‌انگیز دنبال شود و همواره با بازیکنان سرتاسر جهان بازی کنید و لذت ببرید. رقابت‌ها سختی‌های خودش را دارد و یک گلف واقعی با بازیکنان واقعی را تجربه می‌کنید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mini Golf King


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده