نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

افزایش احتمال حضور شخصیت بولزآی در فصل سوم Daredevil

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، احتمالا در فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) شاهد حضور شخصیت شرور بولزآی خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است. طرفداران مدت زیادی است که در انتظار حضور شخصیت شرور و منفی بولزآی (Bullseye) در سریال دردویل هستند و در حال حاضر فیلمبرداری فصل سوم این سریال در شهر نیویورک در جریان است و تاکنون اطلاعات بسیار کمی از داستان و اتفاقات فصل سوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. حال به نظر می‌رسد که ممکن است طرفداران به یکی از آرزوهای خود دست پیدا کنند. گروه ThatHashtagShow اطلاعات جدیدی از نقش ویلسون بتل در این سریال را که آذر سال گذشته به جمع بازیگران فصل سوم سریال Daredevil برای بازی در نقش یک شخصیت شرور و منفی اضافه شده بود، منتشر کرده‌اند.

در آن زمان اعلام شد که بتل قرار است نقش یک مامور FBI با نام استیو را در فصل سوم سریال Daredevil بازی کند که دارای یک نقاب تاریک است. همچنین گفته شد که او ممکن است نقش شخصیت Sin-Eater را در فصل سوم سریال بازی کند؛ اما طبق اطلاعاتی که اخیرا از نقش او در سریال منتشر شده، بتل احتمالا قرار است نقش شرور و منفی بولزآی را در فصل سوم سریال Daredevil بازی کند. اگر این خبر درست باشد، ما برای اولین‌بار قرار است شاهد حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول باشیم. 

علاوه بر این، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت لباس قدیمی شخصیت دردویل هستیم. در این تصاویر،‌ مت مورداک که او را بیشتر با نام دردویل می‌شناسیم، لباس سیاه رنگی را که در فصل اول به تن می‌کرد، به تن کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این تصاویر متعلق به فلش‌بک‌های فصل سوم سریال است یا اینکه دردویل دوباره قرار است در فصل سوم سریال Daredevil لباس سیاه رنگش را برای مبارزه با جرم و جنایت بر تن کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 Daredevil

 Daredevil

 Daredevil

چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اریک اولسن، نویسنده سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه بالا)، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Daredevil را بر عهده دارد. شبکه نت فلیکس هنوز زمان پخش فصل سوم این سریال را اعلام نکرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده