// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ انتشار بازی Shape of the World مشخص شد

استودیو Hollow Tree و کمپانی Plug in Digital بلاخره تاریخ دقیق انتشار بازی Shape of the World را مشخص کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو هالو تری (Hollow Tree Games) در یک نشست خبری، تاریخ دقیق انتشار بازی Shape of the World را به طور رسمی اعلام کرد.

به نقل از سازندگان، بازی Shape of the World در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد ماه) برای پلی استیشن 4 و از طریق استیم برای پی سی منتشر می‌شود. نسخه ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی یک روز دیرتر یعنی در تاریخ ۱۶ خرداد ماه به دست دارندگان این کنسول‌ها می‌رسد. گفتنی است که بازی مذکور روی تمامی پلتفرم‌ها ۱۵ دلار قیمت گذاری شده است.

بازی مذکور در ابتدا توسعه خود را از کمپین جمع آوری بودجه از سوی طرفداران در سایت کیک استارتر (Kickstarter) آغاز کرد. بازیکنان در بازی در جایگاه کاراکتری بیگانه قرار می‌گیرند که در دنیایی تخیلی و رنگارنگ به جستجو می‌پردازد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی Shape of the World مربوط به نبودن زمان در این بازی است. با توجه به غیبت این المان در بازی، کاربران می‌توانند مدت‌ها در دنیای آن به جستجو برپدازند و ماموریت‌های آن را به اتمام برسانند. فعالیت‌های این بازی از کوهنوردی گرفته تا پرواز بر فراز کوه‌ها را شامل می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. سازندگان در توضیحات استیم آن نوشته‌اند:

بازی Shape of the World یک تجربه ۳ ساعتی است که کاربران در آن با هیچگونه روند پلتفرمر یا معمایی روبرو نمی‌شوند بلکه تنها با کاوش در دنیای این بازی از اتمسفر رنگارنگ و آرامش‌بخش آن لذت می‌برند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد بازی Shape of the World در تاریخ ۱۵ خرداد برای PS4 و PC منتشر می‌شود و در تاریخ ۱۶ خرداد نیز برای Xbox One و Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی در انتهای مطلب می‌توانید به تریلر منتشر شده از آن نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده