// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

جزئیات پیش خرید بازی Rage 2 مشخص شد

کمپانی بتسدا با انتشار تصویری از جزئيات پیش خرید بازی Rage 2 که شامل آیتم‌های رایگان می‌شود، رونمایی کرد.

چندی پیش پس از انتشار تصاویری از سوی بتسدا (Bethesda) بازی Rage 2 با انتشار تریلری رسما معرفی شد. تا به امروز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است اما می‌دانیم که این محصول در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. این پروژه در دو استودیو اید سافتور (id Software) و آوالانچ (Avalanch) در حال توسعه است و کمپانی بتسدا نیز مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

در مورد بازی باید گفت که Rage 2 در سبک جهان باز و شوتر طراحی شده است و وقایع آن نیز در دنیای آخرالزمانی همانند Mad Max اتفاق می‌افتد. گویا به تازگی شهاب سنگی به کره زمین برخورد کرده و ۸۰ درصد از جمعیت آن را نابود کرده است. حال تعداد نفراتی هم که باقی مانده‌اند در بین انفجارات و هرج و مرج‌ها قرار گرفته‌اند. در آن سو شاهد نبرد بین اتومبیل‌ها نیز هستیم که البته از آنجا که استودیو سازنده Mad Max یعنی استودیو آوالانچ آن را توسعه می‌دهد، این موضوع دور از ذهن نیست. همچنین وسایل نقلیه هوایی همچون هلیکوپتر، قرار است نبردها را در آسمان نیز گسترش دهند.

اگر با تماشا کردن تریلر Rage 2 تصمیم گرفته‌اید که این بازی را بلافاصله پیش خرید کنید، سازندگان امروز از جزئيات پیش خرید آن رونمایی کردند. در ادامه می‌توانید عکس آیتم‌های پیش خرید بازی Rage 2 را مشاده کنید.

rage 2

با پیش خرید کردن بازی Rage 2 از آیتم‌های رایگانی که در ادامه مشاهده می‌کنید، بهره‌مند می‌شوید:

  • ماموریت انحصاری Cult of the Death God
  • کلت Settler
  • آرمور Nicolas Raine
  • Monster Truck

گویا برای به دست آوردن آیتم‌های یاد شده کاربران باید ماموریت انحصاری نسخه پیش خرید این بازی را به اتمام برسانند. به نقل از توضیحات گیم‌اسپات، Cult of the Death God یک ماموریت وحشیانه است که در آن کاراکتر اصلی این بازی به دنبال فرقه‌ای می‌رود که تصویر Nicholas Raine را پرستش می‌کنند؛ کسی که قهرمان اصلی بازی Rage بود. در فاضلاب‌ها به نبرد با دشمنانی همچون Abadon Warlock بروید و برای بقای خود تلاش کنید تا از این رو بتوانید به زره افسانه‌ای Raine، کلت ستلر و Mutant Monster Truck دست پیدا کنید.

در حال حاضر بازی Rage 2 در فروشگاه والمارت یا دیگر خرده فروشان بازی‌های ویدیویی به فورش نمی‌رسد. اما در ادامه می‌توانید از لینک‌های تعبیه شده به فروشگاه آمازون و گیم‌اسپات مراجعه کنید:

خرید بازی  Rage 2 از آمازون ۶۰ دلار (۴۸ دلار برای دارندگان اشتراک Amazon Prime)

خرید بازی Rage 2 از گیم اسپات ۶۰ دلار

در پایین می‌توانید تریلر گیم پلی دیوانه‌وار بازی Rage 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا برای پیش خرید کردن این بازی اقدام می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده