// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ آغاز بتای محدود بازی The Crew 2 اعلام شد

کمپانی یوبی سافت اعلام کرده است که علاقه‌مندان به بازی مورد‌ انتظار The Crew 2 می‌توانند بتای محدود آن را در خرداد ماه تجربه کنند.

بازی The Crew، محصول مشترک استودیو‌‌های Ivory Tower و Ubisoft Reflections که کمپانی Ubisoft  وظیفه انتشار آن را بر‌عهده داشته است، در سال ۲۰۱۴ روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 عرضه شد. این بازی که برترین نقطه قوت آن ارایه یک جهان وسیع است، به دلیل مواردی همچون الزام اتصال اینترنت، مشکلات فنی، رابط کاربری پیچیده و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نتوانست آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار بگیرد. در نمایشگاه E3 2017، قسمت دوم بازی مذکور تحت عنوان بازی The Crew 2 معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند از آخرین روز ماه مه به مدت پنج روز در بتای محدود این بازی شرکت کنند.

بتای محدود بازی The Crew 2 به پلتفرم خاصی اختصاص ندارد و تمامی پلتفرم‌های مقصد این بازی اعم از کنسول Playstation 4، پی سی و کنسول Xbox One را شامل می‌شود. به رسم اکثر بتای محدود بازی‌ها، تجربه بازی The Crew 2 پیش از عرضه رسمی مستلزم ثبت نام و انتخاب شدن از سوی کمپانی یوبی سافت است. بتای محدود این بازی از تاریخ ۳۱ مه (۱۰ خرداد) آغاز می‌شود و تا ۱۴ ژوئن (۱۴ خرداد) ادامه خواهد داشت. بازیکنان منتخب در تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد) می‌توانند اقدام به پری لود بازی کنند.

کمپانی Ubisoft در رابطه با ویژگی‌های بتای محدود بازی The Crew 2 چنین اعلام کرده است:

در قالب بتای محدود، بازیکنان می‌توانند اولین سطح از سیستم پیشرفت بازی را از طریق شرکت در مسابقات چهار رشته (مسابقات خیابانی، مسابقات رالی آفرود، قایق‌سواری و آکروجت) در کشور آمریکا که تماما از نو طراحی شده است، تجربه کنند.

همچنین کمپانی یوبی سافت به این نکته اذعان کرده است که بازیکنان در بتای محدود بازی The Crew 2 قادر به استفاده از ویژگی Fast-Fav هستند. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد که براساس محیط، وسیله نقلیه خود را تغییر دهند. آن دسته از علاقه‌مندانی که برای تجربه بتای محدود بازی The Crew 2 انتخاب نشدند، می‌توانند از برنامه The Crew Rewards استفاده کنند. روش کار این برنامه به این صورت است که با انجام چالش‌های ماهیانه بازی The Crew، به وسیله‌های نقلیه مختلفی در بازی The Crew 2 دسترسی پیدا خواهید کرد.

بازی The Crew 2، محصول استودیو Ivory Tower (آیوِری تاور)، در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) روی پلتفرم‌های PS4، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد. در کنار نسخه عادی، کمپانی Ubisoft نسخه ویژه‌ای از این بازی را با عنوان Motor Edition عرضه خواهد کرد که آیتم‌های مختلفی از جمله Season Pass بازی، پک Motorsports Deluxe شامل تعدادی لباس و وسیله نقلیه، پلاک فیزیکی، قاب فلزی، نقشه و چهار استیکر را در خود جای داده است. همچنین خریداران این نسخه سه روز زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده