// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر جدید بازی LEGO The Incredibles جهان بازی و شخصیت‌های پلید آن را نشان می‌دهد

استودیوی تی‌تی گیمز جدیدترین تریلر بازی LEGO The Incredibles را منتشر کرد که برخی از جزییات این بازی را به نمایش می‌گذارد. با زومجی همراه باشید.

جدیدترین تریلر نسخه The Incredibles سری بازی‌های LEGO روی جهان باز بازی و ماموریت‌هایی که در آن می‌توانید انجام دهید، تمرکز می‌کند. همانند نسخه قبلی مجموعه بازی‌های LEGO، بازی LEGO The Incredibles جهانی بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در آن گشت و گذار کنید. در این جهان، شما با انجام ماموریت‌های جدیدی که CrimeWaves نام دارند، می‌توانید پیشرفت کنید و با شخصیت‌های پلید دنیای بازی مبارزه کنید. 

همانطور که در این تریلر نشان داده می‌شود، برخی از شخصیت‌های منفی این بازی کاراکترهایی همانند The Underminer ،Syndrome و شخصیت منفی جدید انیمیشن بعدی این مجموعه یعنی The Incredibles 2 هستند. هر کدام از این شخصیت‌های منفی، بخش جداگانه‌ای از جهان بازی را کنترل می‌کنند و شما باید با تکمیل مراحل CrimeWaves با رییس آن منطقه رو در رو شوید و آن بخش شهر را پس بگیرید.

بازی LEGO The Incredibles همانند نسخه‌های پیشین سری بازی‌های لگو توسط استودیوی تی‌تی‌ گیمز (TT Games) توسعه داده شده است و با نزدیک شدن زمان اکران انیمیشن The Incredibles 2، این بازی قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ماه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی ‌سی عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید. 

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده