// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل SparkChess Pro

بازی موبایل SparkChess Pro یک اثر قابل قبول برای طرفداران شطرنج است که امکان تجربه حرفه‌ای این بازی را فراهم کرده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل SparkChess Pro اثر استراتژیکی از Media Division SRL است که تجربه لذت بخشی از بازی شطرنج ارائه می‌کند و هر آن‌چه که یک بازیکن حرفه‌ای به آن نیاز دارد در خود جای داده است. وجود تنوع در حریفان و ارائه المان‌های گرافیکی، تنها جنبه‌های کوچکی از این بازی هستند و می‌توان این اثر را از بهترین‌های این بازی فکری قلمداد کرد.

این بازی اندروید شطرنج حرفه‌ای را در کلاس‌های مختلف به بازیکنان عرضه کرده است و شاهد تنوع بالایی در بخش‌های مختلف هستیم که امکان تجربه یک شطرنج واقعی و حرفه‌ای را فراهم می‌کند. شطرنج باز حرفه‌ای، همواره به دنبال اثری بوده‌اند که تمامی‌ریزه کاری‌های یک شطرنج در عرصه‌های جهانی را به آنها عرضه کند و بتواند تمام ویژگی‌هایی که کلاس‌های مختلف شطرنج دارند ارائه کند. خب این بازی همان اثری است که به دنبالش می‌گشتید. یک شطرنج فوق العاده ناب و زمان دار که حریفان ریز و درشتی را برای‌تان خواهد داشت و از شدت چالش مغزتان سوت خواهد کشید. از این جهت لفظ حرفه‌ای بودن به این بازی اطلاق می‌شود که امکانات زیادی را در حین تجربه بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و تحلیل مو به موی بازی را برای‌تان فراهم می‌کند. این تحلیل‌ها در قالب آنالیزهای آماری و تحلیل حرکتی فراهم شده‌اند و در حین انجام بازی می‌توانید همه این امکانات را مشاهده کنید و روش بازی خود را مورد بازبینی قرار دهید. چنین مسائلی تنها برای علاقه‌مندان واقعی بازی شطرنج لذت دارد و باید گفت که اگر از طرفداران بازی‌های فکری و چالش ‌برانگیز هستید، این اثر قطعا برای‌تان راضی کننده خواهد بود.

SparkChess Pro
SparkChess Pro
SparkChess Pro

از نظر گرافیکی، این بازی آیفون از تمام پتانسیل یک بازی فکری استفاده کرده است و با ارائه تخته بردهای متنوع و همچنین مهره‌هایی با طراحی‌های مختلف و کلاسیک، توانسته است تا یک تجربه ناب و البته لذت بخش را به بازیکنان ارائه کند. از این نظر می‌توان خلاقیت‌های به کار رفته در این بازی را ستود و این اثر را یک تجربه واقعا عالی و بی نظر در قالب بازی شطرنج دانست. حالت‌های دوبعدی و سه بعدی در بازی وجود دارد و در این زمینه شما مختارید که در تخته بردهای مختلف بازی کنید و لذت ببرید. مهره‌های شطرنج یکی از بخش‌هایی است که مانور خوبی روی آن‌ها داده شده است و شاهد تجربه طرح‌های حماسی و البته مدرنی در قالب‌های مختلف هستیم.

در حین این‌که بازی را تجربه می‌کنید، می‌توانید از سیستم بازی، کمک گرفته و حرکت‌های پیشنهادی را مشاهده کنید. البته این موضوع در قبال حریفان سرسخت‌تر می‌تواند خطرناک باشد و با یک کمک اشتباه، شما را به اشتباه بیاندازد. می‌توانید بازی را تا جایی که می‌توانید ادامه دهید و با ذخیره کردن، ادامه بازی را در زمان دیگری انجام دهید. بازی‌ها به صورت زماندار انجام می‌شوند و شما نیز با توجه به تجربه خود، باید به این موضوع دقت کافی نشان دهید. تمامی‌حرکت‌های شما ثبت می‌شود و می‌توانید با نگاهی به گزینه‌ای که در اختیارتان قرار داده شده است، این حرکت‌ها را در قبال خود و حریف‌تان مشاهده کنید. اما شاید یکی از هیجان انگیزترین نکته‌های بازی، توجه به چالش‌های سخت‌تر و بازی‌های هیجان انگیزتر بوده است. بخش آنلاین بازی، به خوبی دارای چنین خاصیتی است و اگر دل‌تان می‌خواهد که با بهترین و ماهرترین افراد شطرنج باز، در سراسر جهان رقابت داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی به سرورهای بازی وصل شده و بازی خود را شروع کنید. در چنین حالتی است که وجود گزینه‌های حرفه‌ای فوق، بیشتر خودش را نشان می‌دهند و از اهمیت بالایی برخوردار می‌شوند.

SparkChess Pro
SparkChess Pro
SparkChess Pro

حرکاتی که انجام می‌دهید، با رنگ‌های خاصی دیده می‌شود و می‌توانید از این نظر خطر حرکات خود را مشاهده کنید و با دقت بیش‌تری بازی را ادامه دهید. در صورت بروز اشتباه در حرکات‌تان، می‌توانید به عقب بازگشته و تمام حرکات خود را باز گردانید. اطلاعات کاملی از مهره‌های از دست رفته در بالای صفحه نمایش داده می‌شود و با توجه به جایگاه هر مهره، می‌توانید وضعیت را بررسی کرده و در نهایت حرکات خود را برنامه‌ریزی کنید.

بازی SparkChess Pro یک اثر فوق العاده و با تمام امکانات برای علاقه‌مندان شطرنج است که با توجه به عنوان خود، موارد زیادی برای عرضه کردن دارد. شاید در ابتدا بازی ساده به نظر برسد، اما تنها کافی است تا بازی را تجربه کرده و چالش‌های ذهنی یک شطرنج واقعی را تجربه کنید تا پی به ارزشمند بودن بازی ببرید. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی و پلی استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون SparkChess Pro


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده