نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Shenmue 3 تا سال 2019 تاخیر خورد

کمپانی Deep Silver، ناشر بازی Shenmue III، در یک بیانیه خبر تاخیر انتشار این بازی تا سال ۲۰۱۹ را تایید کرد. به گفته ناشران بازی، بهبود کیفی بازی مهم‌ترین عامل این تاخیر بوده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که برای تجربه‌ی بازی Shenmue 3 باید بیشتر صبر کنیم؛ چرا که دو کمپانی Deep Silver و Ys Net، به‌ ترتیب ناشر و سازنده‌ی بازی، با انتشار یک بیانیه تایید کردند که Shenmue III قرار نیست در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

کمپانی دیپ‌سیلور در این بیانیه اشاره کرد که بازی آن‌ها برای بهبود کیفی و «رساندن بازی به استانداردهایی که لایقش است» و همچنین انتشار در یک «دوره‌ی زمانی بهتر»، تاخیر خورده است.

در پایین بخشی از بیانیه‌ی مذکور را می‌خوانیم:

امروز کمپانی دیپ‌سیلور خبر تغییر تاریخ انتشار بازی Shenmue III را اعلام کرده است و درنتیجه، این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد.

از این زمان اضافه، برای بهبود کیفی بازی و رساندن آن به سطحی که لیاقتش را دارد استفاده خواهد شد. این تاخیر همچنین باعث خواهد شد تا بازی در بهترین دوره‌ی زمانی ممکن منتشر شود.

یو سوزوکی، سازنده‌ی بازی، با انتشار یادداشتی که در پایین آن را می‌خوانیم، عذرخواهی خود را با کاربران در میان گذاشت و در نهایت به آن‌ها قول داد که از این زمان به‌وجود آمده برای بهبود کیفی بازی استفاده خواهد کرد.

ما خیلی خیلی از این تاخیر که پیش آمده ناراحت و شرم‌سار هستیم. ما بعد از بحث‌هایی که با همراهان‌مان در ساخت این بازی، یعنی کمپانی دیپ‌سیلور، داشتیم به این نتیجه رسیدیم که دیرتر منتشر کردن بازی باعث می‌شود تا بهترین اثر ممکن را به مخاطبان تحویل بدهیم. ما قول می‌دهیم که از این زمان برای بهبود کیفی Shenmue III استفاده کنیم.

ما نمی‌توانیم به اندازه‌ی کافی، این حجم از حمایت‌های شما را ارج بنهیم.

این دومین باری است که بازی تاخیر می‌خورد و دفعه‌ی قبل، تقریبا یک سال پیش و در همین روزها، در ژوئن ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۹۶) خبر اولین تاخیر این بازی منتشر شد.

بازی Shenmue III در یک تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۱۹ و برای PC و PS4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده