نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

علاقه لوکاس فیلم به ساخت فیلم مستقل شخصیت لاندو کالریسیان

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، از علاقه‌اش به ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت لاندو کالریسیان در آینده خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در آینده نزدیک فیلمی مستقل براساس شخصیت لاندو کالریسیان تولید و منتشر شود. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، در حاشیه نمایش فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در جشنواره کن امسال مصاحبه‌ای را با Premiere فرانسه انجام داده است. او در این مصاحبه از علاقه‌اش به ساخت فیلمی براساس شخصیت کالریسیان با بازی دونالد گلاور خبر داد. همچنین او به ساخت فیلم‌هایی بیشتری براساس ماجراجویی‌های هان سولو و چویی ابراز علاقه کرد. کندی گفت:

ما دوست داریم روزی یک داستان درباره لاندو کالریسیان را تولید و روایت کنیم؛ اما این یک خبر رسمی برای ساخت فیلم این شخصیت نیست. همچنین هنوز می‌توان داستان‌های بیشتری از هان و چویی را روایت کرد.

Solo: A Star Wars Story

اگرچه در ابتدا اعلام شده بود که کندی اعلام کرده که فیلم مستقل شخصیت لاندو کالریسیان، فیلم فرعی بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است؛ اما خیلی زود این موضوع تکذیب و ترجمه صحیح مصاحبه کندی منتشر شد. با این حال، صحبت‌های کندی به معنای ساخت فیلم Lando Calrissian یا دنباله فیلم Solo: A Star Wars Story نیست و او تنها به پتانسیل‌های موجود برای ساخت فیلم فرعی براساس این شخصیت‌ها ابراز علاقه کرده است. اوایل این ماه، آلدن ارنرایک، بازیگر نقش هان سولو، فاش کرد که او برای بازی در سه فیلم Han Solo با لوکاس فیلم قرارداد دارد. با این حال، ران هاوارد، کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story تایید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله این فیلم وجود ندارد.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، تندی نیوتون در نقش وال، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش ریو (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می امسال (۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده