نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶

تریلر هنگام عرضه بازی HITMAN: Definitive Edition منتشر شد

کمپانی IO Interactive تریلر زمان عرضه بازی HITMAN: Definitive Edition را منتشر کرد.

بازی Hitman در سال ۲۰۱۶ به صورت یک بازی اپیزودیک منتشر شد و بازیکنان باری دیگر توانستند تا در نقش مامور 47 به سراسر دنیا سفر کنند و با پذیرش قراردادهای قتل، در محیط جهان‌باز بازی به کشتن اهداف مختلف بپردازند. ماه گذشته اعلام شد که نسخه فیزیکی دیگری از بازی هیتمن تحت عنوان HITMAN: Definitive Edition در اردیبهشت‌ماه روانه بازار خواهد شد. حال کمپانی IO Interactive درست به مانند بسیاری از توسعه‌دهندگان با فاصله دو روز مانده به انتشار بازی HITMAN: Definitive Edition، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

همانطور که انتظار می‌رود، این تریلر یک دقیقه‌ای به نمایش گیم‌پلی، محتویات این نسخه ویژه و البته برخی از جمله‌های وب‌سایت‌های مختلف راجع به بازی می‌پردازد و شما می‌توانید این تریلر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی HITMAN: Definitive Edition شامل بازی پایه و تعدادی از بسته‌های الحاقی بازی نظیر ماموریت‌های اضافی، بسته‌های محتوا، قراردادهای قتل درون بازی، لباس‌ها و حتی پوسته‌ای با حال و هوای بازی Kane and Lynch است.

بازی HITMAN: Definitive Edition در تاریخ بیست‌و‌هشتم اردیبهشت‌ ماه (۱۸ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از طریق فروشگاه آمازون می‌توان به تهیه آن اقدام کرد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی HITMAN: Definitive Edition را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده