نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰

پای صد میلیون تومان پول وسطه!

تابستان امسال با خرید اشتراک فیلیمو برنده صد میلیون تومان پول نقد شوید!

چند روزی بیشتر از مسابقه فیلمبازی 2 نمی‌گذرد که دوباره یک کمپین بزرگ دیگر با جوایز هیجان انگیز در فیلیمو به راه افتاده است. با پایان فیلمبازی 2 که مانند سری اول این مسابقه با استقبال بسیار زیادی از طرف کاربران رو‌به‌رو شد و قرعه کشی و اهدای جوایز آن هم از جمله 97 میلیون ریال پول نقد، تلویزیون هوشمند 65 اینچ، گوشی موبایل گلکسی اس9 و ساعت فلکا به روال همیشه برگزار شد، حالا نوبت به یک کمپین بزرگ دیگر رسیده است که بهار و تابستان فیلیمویی‌ها را پر از جایزه کند. این کمپین صد میلیونی تا ۲۵ تیرماه ادامه دارد و صد میلیون تومان پول نقد به همراه جوایز هفتگی از جمله پلی‌استیشن 4 با بازی فیفا نیز از هدیه‌های آن است.

 

به فکر خرج صد میلیون پول باش!

کمپین صد میلیونی فیلیمو از ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۵ تیر ۹۷ جریان دارد. در این کمپین همه کاربرانی که اشتراک‌های بلند مدت ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه تهیه می‌کنند، در قرعه کشی جوایز هفتگی و جایزه نهایی صد میلیون تومانی شرکت داده می‌شوند. این کمپین به منظور قدردانی از کاربران وفادار فیلیمویی به راه افتاده است و به همین دلیل نه‌تنها کاربرانی که در ایام کمپین اقدام به خرید اشتراک بلند مدت می‌کنند، بلکه تمام کاربرانی که اشتراک بلند مدت آن‌ها تا روز پایانی کمپین یعنی ۲۵ تیرماه اعتبار دارد نیز در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. برای مثال ممکن است از کاربرانی باشید که در سال 96 اشتراک بلند مدت تهیه کرده‌اید و این اشتراک در ایام کمپین نیز فعال است؛ پس شما هم در قرعه کشی شرکت داده می‌شوید و شانس برنده شدن صد میلیون تومان پول نقد را در تابستان ۹۷ خواهید داشت.

 

9 هفته و 9 جایزه هفتگی!

از آغاز کمپین تا روز قرعه کشی جایزه صد میلیون تومانی، ۹ هفته را با ۹ جایزه بزرگ هیجان انگیز پشت سر می‌گذاریم. این جوایز به روال جایزه های همیشگی فیلیمو وسایل الکترونیکی هوشمند هستند که برای هفته اول و به مناسبت حال و هوای فوتبالی جام جهانی یک دستگاه پلی استیشن 4 با بازی فیفا در نظر گرفته‌ایم. پس از همین روزهای اول کمپین، اشتراک خود را تهیه کنید تا همراه با روزهای پرهیجان جام جهانی برنده یک پلی‌استیشن 4 شوید.

 

اشتراک طولانی‌تر و شانس بیشتر!

در کمپین صد میلیونی فیلیمو اشتراک های طولانی مدت ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه با تخفیف‌های هیجان انگیز حتی تا ۹۵ هزار تومان ارائه می‌شوند. از طرفی تهیه اشتراک طولانی‌تر شانس شما را در قرعه کشی جوایز هفتگی و جایزه صد میلیونی بالاتر می‌برد. در واقع با تهیه اشتراک ۱۲ ماهه نسبت به تهیه اشتراک ۶ ماهه احتمال برنده شدن جایزه صد میلیونی بیشتر و طول مدت استفاده از فیلیمو هم برایتان بیشتر می‌شود. برای ورود به صفحه کمپین صد میلیونی فیلیمو از اینجا وارد شوید. ‌

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده