نویسنده: پیمان مرادی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل AXE.IO

بازی موبایل AXE.IO، یک بازی تفننی اعتیادآور است که به خوبی از عهده‌ی سرگرم کردن بازیکنانش برمی‌آید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

ویژگی بارز بسیاری از بازی‌های اعتیادآور موبایلی، سادگی آن‌ها است. بازی‌هایی همچون Angry Birds یا Subway Surfers از جمله بازی‌هایی هستند که با به‌کارگیری ایده‌های ساده اما در عین حال سرگرم کننده، توانسته‌اند بازیکنان بی‌شماری را به سمت خود جذب کنند. بازی آیفون و آیپد AXE.IO یکی دیگر از همین بازی‌ها است که با گیم پلی جذاب و ساده‌ی خود می‌تواند اوقات فراغت‌تان را پر کند و ساعت‌ها شما را به خود مشغول سازد.

بازی AXE.IO گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد؛ شما در هر یک از حالت‌های مختلف بازی، کنترل یک جنگجو را در اختیار می‌گیرید که از یک تبر به عنوان سلاح استفاده می‌کند. با پرتاب این تبر به سوی دیگر جنگجویان حاضر در نبرد، آن‌ها را از پای در خواهید آورد و به تبع آن امتیاز کسب می‌کنید و طبیعتاً در پایان زمان نبرد، برنده کسی است که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.

AXE.IO

برای به حرکت درآوردن جنگجویی که در اختیار دارید، می‌توانید از جوی استیک لمسی‌ای که در پایین و سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است، استفاده کنید. برای پرت کردن تبر نیز کافی است تا کلید زرد رنگی را که در سمت راست قرار دارد لمس کنید و برای جاخالی دادن نیز می‌توانید از کلید سبز رنگ سمت راست استفاده کنید.

بازی هم از لحاظ بصری و هم در بخش موسیقی و صداگذاری از کیفیت قابل قبولی برخوردار است

بازی دارای حالت‌های مختلفی است؛ از مود Battleground که در آن می‌بایست در یک نقشه نسبتاً بزرگ به مصاف ۵۰ جنگجوی دیگر بروید و سعی کنید تا آخرین جنگجوی باقی‌مانده در نبرد باشید، گرفته تا مودهای Deathmatch و Dragon Hunter که در آن‌ها به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان بازی به رقابت خواهید پرداخت. در همه‌ی حالت‌های مختلف بازی، اساس گیم‌پلی ثابت باقی می‌ماند و صرفاً نحوه‌ی رقابت با دیگر بازیکنان تغییر می‌کند. در هر کدام از این حالت‌ها، پس از کشتن دیگر جنگجویان حاضر در نبرد، در محل قرار گیری آن‌ها، سکه‌هایی ظاهر خواهد شد که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید به تدریج سطح‌تان را در هر مبارزه ارتقا دهید و قابلیت‌های جدیدی را به جنگجوی خود اضافه کنید؛ به طور مثال وقتی که به سطح دو رسیدید، می‌توانید علاوه بر تبر یک سپر نیز با خود به همراه داشته باشید تا به وسیله‌ی آن در مقابل حمله‌ی دیگران از خود دفاع کنید. همچنین با ارتقای سطح خود به سطوح بالاتر، می‌توانید تعداد تبرهای بیشتری را با خود حمل کنید. پس از هر بار کشته شدن، سطح‌تان به حالت اول باز می‌گردد و درصدی نیز از امتیازات‌تان کسر می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا در حمله به دیگران کمتر ریسک کنید و به قول معروف بی‌گدار به آب نزنید.

AXE.IO

بازی هم از لحاظ بصری و هم در بخش موسیقی و صداگذاری از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. نقشه‌های بازی نیز از تنوع نسبتاً خوبی برخوردارند. شاید تنها نکته‌ی منفی AXE.IO، تکراری شدن گیم‌پلی آن، علی رغم داشتن حالات مختلف باشد. البته رفتار بات‌های بازی نیز کمی عجیب و غریب است که انتظار می‌رود تا سازندگان در آپدیت‌های بعدی کمی هوش مصنوعی بازی را بهبود ببخشند.

AXE.IO یک بازی تفننی اعتیاد‌آور است که با دارا بودن حالت‌های مختلف آنلاین و آفلاین می‌تواند به گزینه‌ی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت‌تان تبدیل شود. این بازی به صورت رایگان برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر شده و با استقبال نسبتاً خوب بازیکنان مواجه شده است. اگر به دنبال یک بازی ساده و تفننی برای سرگرم کردن خود می‌گردید، تجربه‌ی AXE.IO پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی آیفون و آیپد AXE.IO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده