نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳

اولین تریلر گیم پلی بازی Rage 2 منتشر شد

کمپانی بتسدا همان‌طور که وعده داده بود، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Rage 2 را منتشر کرد که صحنه‌های دیوانه‌واری را نمایش می‌دهد.

کمپانی بتسدا پس از شایعه‌های مختلف دیروز رسما بازی Rage 2 را معرفی و اعلام کرد که امروز هم اولین تریلر از گیم‌پلی آن را منتشر خواهد کرد. حال این ویدیو دقایقی پیش منتشر شده است و در آن می‌توانیم بخش‌هایی از گیم‌پلی دیوانه‌وار بازی را مشاهده کنیم. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در قالب این تریلر، Rage 2 یک بازی جهان‌باز با اکشن‌های نفس‌گیر و خشن خواهد بود و این وسط گیمر به تعداد زیادی سلاح بزرگ و کوچک هم دسترسی خواهد داشت که با استفاده از آن‌ها، می‌تواند دنیا را به هرج و مرج بکشاند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Rage 2 با همکاری استودیو‌های اید سافتور و اولانچ ساخته می‌شود. طبق اعلام بتسدا، این بازی بهار ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. همچنین دنیای بازی تنوع بالایی از جنگل‌های سرسبز گرفته تا محیط‌های بیابانی را خواهد داشت و آن حس و حال آخرالزمانی هم قرار است در بازی به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه شود. داستان بازی هم از این قرار است که برخورد یک شهاب آسمانی باعث شده تا ۸۰ درصد از مردم زمین کشته شوند. در چنین شرایط گروه‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که هرکدام قصد دارند در این جهان آخرالزمانی فرمانروایی کنند و قدرت را به دست بگیرند. شما هم در بازی نقش کاراکتری را خواهید داشت که باید برای عدالت و همچنین آزادی مبارزه کند. 

مبارزه‌های بازی شامل مبارزه با انواع اسلحه‌های گرم و همچنین مبارزه با ماشین‌ها خواهند بود و انتظار می‌رود که شاهد گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیزی در طول بازی باشیم. 

نظر شما در مورد تریلر بازی Rage 2 چیست؟


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده