نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

گیرمو دل تورو برای نتفلیکس سریال ترسناک می‌سازد

در طی گزارش‌های جدید، اعلام شده که گیرمو دل تورو، کارگردان فیلم تحسین شده‌ی شکل آب (Shape Of Water)، در حال ساخت اثر ترسناکی برای شبکه نتفلیکس است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گیرمو دل تورو، کارگردان تحسین‌شده‌ی هالیوودی، در حال ساخت یک سریال ترسناک و آنتولوژی برای شبکه نتفلیکس است. این سرویس استریم غول پیکر و فوق‌العاده محبوب به‌تازگی اعلام کرده که کارگردان فیلم The Shape of Water (شکل آب) و همچنین فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام)، به‌طور کامل روی پروژه تولید یک مجموعه جدید به نام 10After Midnight (10 بعد از نیمه شب) نظارت دارد و همچنین قرار است فیلمنامه برخی قسمت‌ها را بنویسد و آنها را کارگردانی کند. 

سریال 10After Midnight قرار است اولین مجموعه تلویزیونی آنتولوژی و ترسناک شبکه Netflix باشد. علاوه بر کارگردانی چندین قسمت از این مجموعه‌ی جدید، گیرمو دل تورو این وظیفه را هم دارد تا افراد فیلمساز بااستعداد دیگری را انتخاب کند تا بتوانند قسمت‌های باقی‌مانده‌ی این سریال را کارگردانی کنند. لازم به ذکر است که خود شبکه نت فلیکس، این مجموعه خود را «یک سریال که قرار است بهترین نویسندگان و همچنین فیلمسازان این ژانر را دور یکدیگر جمع کند» توصیف کرده است. در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای آغاز پخش این مجموعه‌ی ترسناک جدید وجود ندارد. 

این پروژه قرار است دومین کار مشترکی باشد که شبکه نتفلیکس با همکاری گیرمو دل تورو می‌سازد. پیش از این، آنها در پروژه ساخت انیمیشن سریالی Trollhunters (شکارچیان ترول) با یکدیگر همکاری داشتند که دل تورو نقش خالق این مجموعه را بر عهده داشت. این سریال قرار است اواخر ماه جاری میلادی، برای پخش سومین فصل خود به روی آنتن برود؛ همچنین گفته شده که این فصل، آخرین فصل از این مجموعه است که پخش می‌شود. این سریال براساس رمانی است که در سال ۲۰۱۵ و با همین نام شکارچیان ترول نوشته و منتشر شده است. این کتاب به قلم خود گیرمو دل تورو و دنیل کراوس نوشته شده است.

فیلم شکل آب، آخرین اثر سینمایی گیرمو دل تورو محسوب می‌شود که در طی سال جاری، توانست برنده جایزه اسکار، آن هم در بخش بهترین فیلم، بشود. این کارگردان تحسین‌شده علاوه بر اثر ذکر شده کارهای سینمایی دیگری هم دارد که بیشتر برای ساخت و اکران کارهایی مانند فیلم Pan's Labyrinth (هزارتوی پن)، فیلم Hellboy (پسر جهنمی) و فیلم Blade 2 (بلید 2) معروف و محبوب شده است. همچنین او قرار است در پروژه جدید و فوق‌العاده مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding، به همراه بازیگر سریال Walking Dead (مردگان متحرک) یعنی نورمن ریداس و بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ‌ ستارگان) یعنی مدس میکلسن حضور داشته باشد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده