نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

مارگو کیدر، بازیگر فیلم Superman در سن ۶۹ سالگی درگذشت

مارگو کیدر، بازیگر نقش لوئیس لین در فیلم Superman، در سن ۶۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم مارگو کیدر، بازیگر نقش لوئیس لین در فیلم Superman (سوپرمن)، در سن ۶۹ سالگی درگذشته است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، روز یکشنبه کیدر در خانه‌اش در شهر لیوینگستون در ایالت مونتانا فوت کرده است. طبق گفته سخنگوی شرکتی که قرار است مراسم تشییع جنازه او را در شهر لیوینگستون برگزار کند، علت مرگ کیدر هنوز مشخص و اعلام نشده است. بروس بکر، از وکلای کیدر گفت که پلیس جسد بی‌جان او را پس از دریافت یک تماس از یک شخص ناشناس پیدا کرده که طبق این تماس، مارگو بی‌هوش است و نفس نمی‌کشد. طبق گفته رئیس پلیس شهر لیوینگستون، تحقیقات در مورد مرگ کیدر ادامه خواهد داشت؛ اما آن‌ها اعتقاد دارند که مرگ کیدر احتمالا طبیعی بوده و احتمال نقش داشتن عواملی چون قتل یا خودکشی در آن بسیار کمرنگ است.

Margot Kidder

مارگو کیدر بیشتر برای بازی در نقش لوئیس لین در فیلم Superman محصول سال ۱۹۷۸، شناخته شده که او به‌همراه کریستوفر در سه دنباله‌ دیگر فیلم که شامل فیلم Superman II (سوپرمن ۲) محصول سال ۱۹۸۰، فیلم Superman III (سوپرمن ۳) محصول سال ۱۹۸۳ و فیلم Superman IV: The Quest for Peace (سوپرمن ۴: در جستجوی صلح) محصول سال ۱۹۸۷ می‌شود، نیز به ایفای نقش پرداخته است. پیش از اینکه کیدر با بازی در نقش لوئیس لین شناخته شود، او کار خود را بازی در سریال‌هایی چون سریال McQueen و سریال The Mod Squad آغاز کرده بود.

کیدر همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون فیلم The Amityville Horror و سریال Smallville (اسمالویل) نیز به ایفای نقش پرداخته و برای بازی در نقش خانم ورتینگتون در سریال R.L. Stine's The Haunting Hour برنده جایزه امی شده است. در دهه ۹۰ میلادی کیدر از مشکلات سلامت روحی رنج می‌برد و در سال ۱۹۹۶ و برای چند روز ناپدید شد. او در واقع دچار بیماری اختلال دوقطبی شده بود و پس از اینکه سالم پیدا شد، به شروع گسترش آگاهی عمومی در مورد این بیماری و درمان آن پرداخت. کیدر دارای یک دختر نیز است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده