// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Guilty Gear برای پلتفرم های مدرن معرفی شد

استودیو Arc System Works اعلام کرد که اولین نسخه سری Guilty Gear برای PS4 ،Nintendo Switch و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) اعلام کرد که اولین نسخه سری بازی‌های مبارزه‌ای Guilty Gear برای کنسول‌های مدرن منتشر می‌شود.

بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و از طریق استیم برای پی سی برنامه‌ریزی شده است، اما گفتنی است که این موضوع به طور بازنشر خواهد بود و شاهد نسخه ریمستر یا بهبود‌هایی گرافیکی نخواهیم بود. با توجه به عکس‌های منتشر شده، بازی در واقع در قالب پورت نسخه اصلی منتشر می‌شود .

بازی Guilty Gear در ابتدا در سال ۱۹۹۸ میلادی برای پلی استیشن 1 منتشر شد و در همان زمان تولد این مجموعه آغاز شد. تا به امروز شاهد نسخه‌های متعددی از این بازی بودیم. آخرین نسخه این بازی Guilty Gear Xrd Revelator نام دارد که به همراه آپدیت Rev 2 از آن می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای یاد کرد.

در حال حاضر سازندگان از تاریخ عرضه دقیق این بازی رونمایی نکرده‌اند. همچنین در آن سو هنوز مشخص نشده است که پورت این بازی شامل چه ویژگی‌هایی می‌شود، اما سازندگان خاطرنشان کردند که به‌زودی از جزئیات آن رونمایی خواهند کرد.

این موضوع می‌تواند برای بازیکنانی که در نسل فعلی وارد بازی‌های مبارزه‌ای شده‌اند، امری جالب باشد؛ چر که به این شکل، آنها می‌توانند به ریشه یکی از مهم‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای نگاهی بیندازند. در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از بازی و همچنین طرح هنری آن نگاهی بیندازید.

Guilty Gear

بازی Guilty Gear Xrd Revelator در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

گیلتی گیر توانست تقریبا تمامی انتظارت ما از یک بازی مبارز‌ه‌ای را برآورده کند و با گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک زیبا و موسیقی‌های هیجان‌انگیز‌ش خود را به یک اثر بی‌نقص تبدیل کند. با توجه به محتوای جدید، بازی رفته رفته گسترده‌تر می‌شود، اما سیاست‌های سازنده در عرضه بسته‌های الحاقی و همین‌طور قیمت‌گذاری اولیه روی پی سی، خریداری بازی را تا حدودی برای دارندگان نسخه‌های پیشین دشوار می‌کند.

نظرات خود را در مورد بازنشر نسخه اصلی بازی Guilty Gear با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده