// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

مایکروسافت ظاهرا در حال ساخت یک کنترلر جدید برای ایکس باکس وان است

به‌تازگی ادعاهایی شده مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال ساخت یک کنترلر جدید با محوریت دسترسی ساده‌تر برای ایکس‌باکس وان است.

کمپانی‌های کنسول‌ساز معمولا در کنار کنترلر اصلی کنسول خود، کنترلرهای دیگری را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای قشرهای مختلف بازیکنان توسعه می‌دهند تا تجربه متفاوت‌تری داشته باشند. مایکروسافت، با ساخت کنترلر الیت، توانست قشر زیادی از کاربران ایکس باکس وان را به سمت این کنترلر حرفه‌ای جذب کند که قابلیت شخصی سازی دکمه‌ها را به بازیکنان می‌داد.

حال با توجه به اخبار کنسول‌های بازی، ظاهرا یکی از کاربران توییتر مدعی شده است که مایکروسافت در حال توسعه یک کنترلر جدید برای Xbox One است. با توجه به عکس منتشر شده، کنترلر جدید مایکروسافت برای کنسول نسل هشتمی‌اش که با محوریت دسترسی و شخصی‌سازی بیشتر در حال توسعه است، دارای دو پد بزرگ برای شخصی‌سازی است و در کنار این دو پد، شاهد دکمه‌های دی‌پد و دکمه‌های معمولی کنترلر هستیم.

کنترلر جدید ایکس باکس

همچنین در قسمت بالایی کنترلر، علامت‌هایی را می‌بینیم که مربوط به سایر دکمه‌های کنترلر جدید ایکس‌باکس وان می‌شود که ظاهرا این کنترلر قادر به انجام کارهای متعددی است. همچنین در سمت چپ کنترلر، شاهد درگاه USB و جک ۳.۵ میلی‌متری هستیم. با تمام این تفاسیر باید منتظر منتشر شدن اخبار بیشتر حول این کنترلر جدید باشیم و ببینیم مایکروسافت چه چیزی را برای مخاطبان خود آماده کرده است.

این اخبار در حالی است که در گذشته اخباری منتشر شده بود حول اینکه مایکروسافت در حال ساخت کنترلر الیت جدید است و احتمال می‌رود این دو موضوع به یکدیگر ربط داشته باشند. با این حال نظر شما کاربران زومجی در مورد این کنترلر جدید چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده