نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

استودیو سازنده بازی LawBreakers تعطیل شد

کلیف بیلزینسکی، از بنیان‌گذاران استودیو باس کی پروداکشنز که آن را با بازی LawBreakers می‌شناسیم، رسما تعطیل شدن این استودیو را اعلام کرد.

استودیو باس کی پروداکشنز چهار سال پیش تاسیس شد و یکی از بنیان‌گذاران اصلی این استودیو، کلیف بیلزینسکی، سازنده بازی‌هایی چون Gears of War بود که همین مساله هم خیلی‌ها را به آینده باس کی پروداکشنز امیدوار کرده بود. اولین بازی این استودیو LawBreakers بود که پس از انتشار، نتوانست آنطور که باید در جذب کاربر موفق ظاهر شود و کار به جایی رسید که سازندگان، اعلام کردند ایده رایگان کردن بازی را بررسی می‌کنند. بازی بعدی این استودیو هم Radical Heights بود که اثری در سبک بتل رویال است. 

با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کلیف بیلزینسکی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه توییتر خود، اعلام کرد که این استودیو از امروز دیگر فعالیتی ندارد و رسما تعطیل شده است. وی اعلام کرد با اینکه Radical Heights استقبال نسبتا خوبی را در پی داشت، ولی این مساله هم برای احیای استودیو کافی نبود و به همین دلیل باس کی پروداکشنز رسما تعطیل شده است. البته سرور‌های بازی Radical Heights برای مدتی در دسترس خواهند بود. 

در ادامه می‌توانید بیانیه منتشر‌شده توسط بیلزینسکی را بخوانید:

از امروز استودیو باس کی پروداکشنز دیگر فعالیتی نخواهد داشت. 

چهار سال پیش من برای تاسیس یک استودیو بزرگ و در سطح جهانی اقدام کردم و برای این منظور، سراغ تعدادی از با‌استعداد‌ترین بازیسازانی که می‌شناختم رفتم. ما در این مدت همه تلاش‌مان را برای ساخت بازی‌های عالی انجام دادیم و با اینکه فراز و فرود‌هایی داشتیم، ولی حس می‌کنم این فعالیت‌ها برای همه ما جذاب بودند. LawBreakers یک بازی عالی بود ولی نتوانست کاربران زیادی جذب کند و از آن طرف ما سعی کردیم بازی بتل رویال Radical Heights را منتشر کنیم که با وجود استقبال خوبی که از این بازی شد، کمی برای احیای استودیو دیر شده بود. 

شخصا می‌خواهم زمانی را به خودم و خانواده‌ام اختصاص بدهم و بیش‌تر برای آینده و کار‌هایی که می‌توانم انجام بدهم فکر کنم. بازی‌های ویدیویی همیشه با من همراه بوده‌اند و در آینده هم خواهند بود و امیدوارم که روزی، دوباره بتوانم بازی جدیدی خلق کنم. ولی در حال حاضر نیاز به استراحت دارم. 

از تمامی افرادی که در این مدت از ما حمایت کردم و همچنین تمامی افرادی که در این استودیو با من همکاری داشتند، کمال تشکر را دارم. همچنین سرور‌های بازی Radical Heights حداقل برای آینده‌ای نزدیک فعال خواهند ماند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده