// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

بازی Knights of Pen and Paper و چهار بازی دیگر به سرویس Origin Access اضافه می‌شوند

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که از روز پنج‌شنبه تعداد پنج بازی به سرویس Origin Access اضافه خواهد شد. 

در سال ۲۰۱۴ کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) اقدام به ارائه سرویس EA Access کرد. در قالب این سرویس دارندگان کنسول ایکس باکس وان می‌توانند با خرید اشتراک آن به مجموعه‌ای از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. مشابه این سرویس برای کاربران پی سی با نام سرویس Origin Access در دسترس است. کمپانی مذکور از زمان آغاز این سرویس‌ها همواره بازی‌های مختلفی را به آن‌ها اضافه می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، روز پنج‌شنبه با اضافه شدن پنج بازی به سرویس Origin Access مصادف شده است.

بازی‌های Europa Universalis III Complete ،Knights of Pen and Paper: +1 Edition ،The Guest ،Hearts of Iron III و Victoria I Complete به مجموعه بازی‌های سرویس Origin Access موسوم به Vault اضافه می‌شوند که کمپانی الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن‌ها را بر‌ عهده نداشته است. این ویژگی چندان غیر‌منتظره نیست؛ زیرا پیش از این نیز عملی مشابه انجام شده است و کمپانی EA اقدام به اضافه کردن بازی‌هایی با ناشر‌های متفرقه به سرویس‌ Origin Access کرده است.

این سرویس هم‌اکنون میزبان بیش از ۸۰ بازی است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های Battlefield: Bad Company 2 ،Dragon Age: Inquisition ،Dead Space 2 ،FIFA 17 ،Mass Effect 3 و Titanfall 2 اشاره کرد. اعضای این سرویس علاوه بر دسترسی رایگان به بازی‌ها، از ۱۰ درصد تخفیف در هنگام خرید از فروشگاه Origin بهره می‌برند و پیش از عرضه رسمی قادر به تجربه بازی‌های آتی کمپانی الکترونیک آرتز خواهند بود.

در حالی که در ابتدا قرار بود سرویس EA Access در دسترس کاربران کنسول Xbox One و کنسول Playstation 4 قرار بگیرد، اما با مخالفت سونی، این سرویس منحصرا در اختیار دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قرار گرفت. با این حال اضافه شدن سرویس مشابه به کنسول پلی استیشن 4 در آینده چندان غیر‌ممکن نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده