نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

2.2 میلیون نسخه از بازی Persona 5 به بازار عرضه شده است

کمپانی سگا یک گزارش جدید از سال مالی‌اش منتشر کرده که بخشی از این گزارش، به عملکرد تجاری بسیار خوب بازی Persona 5 اشاره می‌کند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی سگا امروز در جدیدترین اخبار بازی، یک گزارش جدید از علمکردش در سال مالی‌ خود که در مارس ۲۰۱۸ (اسفند-فروردین ۹۶) به پایان رسیده بود، منتشر کرد. این کمپانی ژاپنی و محبوب در هفته‌ی گذشته نیز یک گزارش پیرامون سال مالی خود منتشر کرد اما امروز و در این گزارش جدید، به مواردی اشاره کرده که در گزارش قبلی اشاره نشده بود؛ از جمله پرداختن به سیاست‌های جدید در سال مالی جاری.

کمپانی سگا در آغاز، به عملکرد تجاری بازی Persona 5، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Atlus پرداخت؛ اثری که حدود ۲.۲ میلیون نسخه از آن تا تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۹۷) به اقصی نقاط جهان ارسال شده است که ۲۰۰ هزار نسخه از این دو میلیون کپی، بعد از ماه نوامبر (آبان-آذر ۹۶) به فروش رفته‌اند؛ در ماه نوامبر یک گزارش فروش از این بازی تحسین شده منتشر و در آن به فروش میلیونی این اثر (دو میلیون نسخه) اشاره شد. 

با توجه به این گزارش جدید، دریافتیم که بازی‌های Sonic Mania، Sonic Forces و مجموعه‌ی Total War، در طی سال مالی مذکور، «عملکردی قدرتمند» از خود به نمایش گذاشته‌اند.

مهم‌تر از همه، متوجه شدیم که «بازی‌هایی جدید» از مجموعه‌ی سونیک در دست ساخت هستند و بازی Yakuza Online، پیش از پایان یافتن سال مالی جاری (۳۱ مارس ۲۰۱۹) برای پی سی و گوشی‌های موبایل منتشر خواهد شد. کمپانی سگا در این گزارش اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Shin Megami Tensei V در دست ساخت است و درنتیجه، مشخص نیست که این بازی تا پایان سال مالی جاری منتشر خواهد شد یا خیر.  این مورد برای بازی جدید کمپانی Yakuza Studio نیز صدق می‌کند و با وجود اینکه انتشار یا عدم انتشار این اثر (که اسمش هنوز مشخص نیست) تا پایان سال مالی جاری هنوز معلوم نیست، اما حداقل می‌دانیم که اعضای Yakuza Studio مشغول ساخت یک IP جدید هستند.

در جریان این گزارش مالی، مشخص شد که بازی 13 Sentinels: Aegis Rim، ساخته‌ی جدید استودیو VanillaWare که مدت‌ها است از آن خبری نشنیده‌ایم، در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده