// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بهترین فیلم‌هایی که طرفداران بازی God of War باید تماشا کنند

این روزها نسخه‌ی جدید سری بازی‌های God of War هوش از سر گیمرها برده و به همین مناسبت، زومجی در تاپ فایو ویدیویی‌اش پنج فیلمی را معرفی می‌کند که طرفداران این بازی، باید تماشا کنند.

فرانچایز بزرگ God of War همواره به عنوان مجموعه‌ای شناخته شده که از داستان‌گویی‌های احساسی و هیجان‌انگیز، گیم‌پلی معرکه و دیوانه‌وار و فضاسازی‌های به خصوص و اساطیری بهره می‌برد. اثری که حالا در جدیدترین نسخه‌اش مخاطبان به جای کنترل خدای جنگی شکست‌ناپذیر و عصبانی، کریتوسی را می‌بینند که از گفتن حقیقت وجودی‌اش و کارهایی که کرده به فرزندش می‌ترسد و حالا بیشتر از قبل، کارهای خودش را به زیر ذره‌بین می‌برد. حالا، چه God of War را بازی کرده‌اید و دل‌تان می‌خواهد بیشتر از قبل در اتمسفرهایی که از مناظر مختلف شباهت‌هایی به جهان قصه‌گویی آن دارند قدم بزنید و چه هنوز به سراغ جدیدترین «خدای جنگ» نرفته‌اید و قصد آماده شدن برای تجربه‌ی شاهکار تازه از راه رسیده‌ی سانتا مونیکا را دارید، زومجی برای‌تان تاپ فایوی را ساخته که می‌توانید با تماشا کردن‌شان، لذت زیادی را تجربه کنید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

تاپ فایو ویدیویی خاصی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، نخستین بار در سی و چهارمین اپیزود «فریم» تقدیم شما مخاطبان عزیز شد. «فریم»، برنامه‌ای ویدیویی و اختصاصی از سوی زومجی است که چهارشنبه شب‌ها با اپیزودهای تازه‌ی خود سراغ قسمت‌های متفاوتی از دنیای هنر هفتم می‌رود و به زودی با آغاز فصل سوم، مجددا به سرگرم کردن‌تان می‌پردازد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده