// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

نگاهی به تمام رکوردشکنی‌های فیلم Avengers: Infinity War

Avengers: Infinity War هر روز در حال شکستن رکوردهای بیشتر است و این پرونده‌ی ویدیویی، تمام رکوردشکنی‌های انجام‌شده توسط اثر جدید مارول تا انتهای دومین هفته‌ی اکرانش را مرور می‌کند.

تازه‌ترین گردهمایی ابرقهرمانان مارول، این‌روزها مدام در حال شکستن رکوردهای مختلف فروش در باکس آفیس داخلی و جهانی است. رکوردشکنی‌هایی که روزبه‌روز تعدادشان بیشتر از قبل می‌شود و به علت زیادی بیش از اندازه‌شان، سخت می‌توان آن‌ها را دنبال کرد. با این حال، زومجی در یکی از پرونده‌های ویدیویی سینمایی خود که نخستین بار در اپیزود ۳۴ برنامه‌ی اختصاصی‌مان برای دنیای سینما و تلویزیون یعنی «فریم» ارائه شد، تمام رکوردهایی که برادران روسو تا انتهای هفته‌ی دوم اکران فیلم موفق به فتح کردن‌شان شده‌اند را مرور می‌کند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، تنها یکی از قسمت‌های کوتاه یکی از ۳۴ اپیزود «فریم» بود. برنامه‌ای اختصاصی از سوی زومجی که به تازگی فصل دوم آن به پایان رسیده و خیلی زود، با فصل سوم خود مجددا چهارشنبه شب‌ها به صورت هفتگی، نگاهی به زوایای گوناگون دنیای سینما و تلویزیون را تحویل دوست‌داران جهان هنر هفتم می‌دهد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده