نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵

فیلم Avengers: Infinity War پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینما شد

همانطور که انتظار می‌رفت، فیلم Avengers: Infinity War سرانجام به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان تبدیل شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان تبدیل شده است. این فیلم با پشت سر گذاشتن فیلم Avengers (انتقام جویان) نه‌تنها به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شده؛ بلکه اکنون پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان نیز است. مجموع فروش کلی فیلم Avengers: Infinity War در سومین آخر هفته خود به بیش از ۱.۶۰۶ میلیارد دلار افزایش یافت تا رسما از فیلم Avengers با فروش ۱.۵۱۹ میلیارد دلار در گیشه جهانی عبور کند. همچنین فیلم Infinity War پس از فیلم‌هایی چون فیلم Avatar (آواتار) با فروشی معادل ۲.۷۸۸ میلیارد دلار، فیلم Titanic (تایتانیک) با فروشی معادل ۲.۱۸۷ میلیارد دلار، فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) با فروشی معادل ۲.۰۶۸ میلیارد دلار و فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) با فروشی معادل ۱.۶۷۱ میلیارد دلار به پنجمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای جهان تبدیل شده است.

Avengers: Infinity War

فیلم Avengers: Infinity War در سومین آخر هفته اکرانش حدود ۶۱.۸ میلیون دلار دیگر در گیشه‌های آمریکای شمالی فروخت تا مجموع فروشش را به بیش از ۵۴۷ میلیون دلار افزایش دهد. اگر این فیلم همین روند فروش را در گیشه‌‌های آمریکای شمالی ادامه دهد، ممکن است در پایان بتواند رکورد پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی آمریکای شمالی را که اکنون در اختیار فیلم Black Panther (بلک پنتر) با فروشی معادل ۶۹۶ میلیون دلار است، بشکند. فیلم Avengers: Infinity War موفق شد ۲۸۱ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان بفروشد که تنها ۲۰۰ میلیون دلار این فروش برای بازار کشور چین بوده که اکران آن از روز جمعه هفته گذشته با ثبت رکوردهای جدیدی آغاز شده است.

با اینکه پیش‌بینی می‌شود فیلم Avengers: Infinity War در نهایت بتواند مجموع فروش خود را به بیش از ۲ میلیارد دلار افزایش دهد؛ اما جمعه این هفته فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و جمعه هفته آینده فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت و قطعا روی فروش فیلم Avengers: Infinity War در هفته‌های آینده تاثیر خواهند گذاشت. با این حال، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که فیلم Infinity War تا پایان این هفته با گذر از فیلم Jurassic World به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده