نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

همکاری کریس ایوانز و نیل بلومکمپ برای ساخت فیلم Greenland

شرکت STX از ساخت فیلم Greenland (گرینلند) با بازی کریس ایوانز و به کارگردانی نیل بلومکمپ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول قرار است در فیلم Greenland به ایفای نقش بپردازد. ایوانز در این فیلم قرار است نقش اصلی آن را بازی کند و کارگردانی فیلم Greenland بر عهده نیل بلومکمپ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم District 9 (منطقه ۹)، فیلم Elysium (ایلیسیم) و فیلم Chappie (چپی)، خواهد بود. شرکت STX و آنتون وظیفه ساخت و انتشار این اثر سینمایی را بر عهده دارند و این خبر را در جشنواره فیلم کن امسال رسما تایید کردند. 

Neill Blomkamp

جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Greenland در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که تمرکز این فیلم قرار است روی یک خانواده باشد که با یک فاجعه طبیعی هولناکی مواجه می‌شوند و حال به دنبال بقا و زنده ماندن هستند. فیلمبرداری و تولید این فیلم برای سه ماهه چهارم امسال برنامه‌ریزی شده است. ایوانز بدون شک بیشتر برای بازی در نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است که امسال شاهد حضور ششمین حضور رسمی او در این دنیای سینمایی در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) بودیم و که در آن انتقام جویان با تانوس روبه‌رو شدند. ایوانز در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز باز خواهد گشت که این فیلم قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

ایوانز احتمالا پس از اکران فیلم Avengers 4 در سال آینده میلادی رسما از دنیای سینمایی مارول خداحافظی خواهد کرد و با اینکه شاید بسیاری از این موضوع ناراحت شوند؛ اما ایوانز این فرصت را خواهد داشت تا در فیلم‌های جدیدی که تا پیش از این امکان حضور در آن نبود، نیز به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر این، ایوانز در فیلم Snowpiercer (برف‌شکن) و فیلم Gifted (با استعداد) نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین نیل بلومکمپ استودیوی فیلمسازی خود با نام Oats Studios را تاسیس کرده است؛ اما حضور این استودیوی فیلمسازی در پروژه ساخت فیلم Greenland هنوز تایید نشده است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده