نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

تاریخ انتشار بازی Punch Club برای سوییچ اعلام شد

مشخص شد بازی نقش آفرینی و شبیه ساز مدیریت مشت زنی Punch Club که چند ماه پیش برای سوییچ معرفی شد، قرار است در اوایل ماه خرداد رسما منتشر شود.

با اعلام شدن تاریخ رسمی عرضه‌ی Punch Club در بیست و چهارم مه (سوم خرداد) در فروشگاه الکترونیکی اروپای Nintendo، این بازی به زودی به لیست بلند بالای بازی‌های نینتندو سوییچ اضافه خواهد شد. این خبر تنها چند ماه بعد از تایید شدن این بازی در کنار چند اثر دیگر توسط tinyBuild Games در یک رویداد پخش زنده‌ی Nintendo Switch، منتشر شده است.

Punch Club یک شبیه‌ساز مدیریت مشت‌زنی است، اما تا حدودی هم از عناصر بازی‌های اکشن بهره‌مند است. در دست دیگر، شما در این بازی با راز یک قتل مشکوک نیز دست و پنجه نرم می‌کنید و سعی بر افشا کردن حقیقت آن را دارید. شما وظیفه دارید که مهارت‌های مشت‌زنی شخصیت خود را تقویت کنید، به زندگی شخصی‌اش سر و سامان دهید، وضعیت سلامتیش را در حد قابل قبول نگه دارید و برای پیدا کردن قاتل پدرش در حرفه‌ی خود موفق باشید و به درجات بالا برسید.

بسته به میزان قدرت، چابکی و دقتتان در Punch Club، شما می‌توانید سه راه متفاوت را در طول بازی طی کنید؛ راه خرس، راه ببر و راه لاک پشت. راهی را که بیشتر به سبک بازی و شخصیت شما می‌خورد انتخاب کنید و همه‌ی تلاشتان را بکنید که زندگی قهرمان مشت‌زنیتان را تحت کنترل قرار دهید که در رینگ شکست نخورد یا بعد از پیروزی‌هایش دچار غرور کاذب نشود.

Punch Club در سال ۲۰۱۵ رسما برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4، کامپیوتر، اندروید ،iOS، مک و نینتندو 3DS منتشر شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده