نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی استراتژی فضایی Mars Horizon معرفی شد

به‌تازگی استودیوی مستقل Auroch Digital با انتشار تریلری کوتاه، از تازه‌ترین بازی خود به نام Mars Horizon رونمایی کرده است.

اخیرا استودیوی مستقل Auroch Digital با انتشار تریلری تازه، از جدید‌ترین بازی خود یعنی Mars Horizon رونمایی کرد. این بازی که در قالب ژانر استراتژی فضایی ساخته شده است، یک ایستگاه فضایی بزرگ را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و آن‌ها را به یک ماجراجویی فراموش نشدنی از ابتدای عصر مسافرت‌های فضایی تا زمان سفر احتمالی انسان به مریخ خواهد فرستاد.

همزمان با وظایف معمول برای اداره‌ این ایستگاه فضایی، بازیکنان می‌توانند با تحقیقات خود در زمینه‌ی تکنولوژی‌های جدید، مقر خود را گسترش دهند و با ارتقای موشک‌های فضایی و ماهواره‌های خود آن‌ها را راهی ماموریت‌های متفاوتی کنند. در راستای توضیحات هرچه‌ بیشتر و کامل‌تر در مورد پیاده‌سازی مهندسی فضایی در قالب این‌ بازی، استودیوی سازنده با راه‌اندازی پادکستی رسمی به بررسی و بحث در مورد این موضوع پرداخته است.

برای مشاهده‌ی بخش‌هایی از این بازی، می‌توانید تریلر آن را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای بازی Mars Horizon اعلام نشده است اما با اطمینان می‌توان گفت که این بازی در سال ۲۰۱۸ و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده